תרבות

ציפור עצובה בלב: יואב קוטנר, ברי סחרוף, סי היימן, ירדנה ארזי, אפי נצר וחברים נוספים נפרדים מיגאל בשן

נפרד מיגאל. ברי סחרוף. צילום פייסבוק ברי סחרוףנפרד מיגאל. ברי סחרוף. צילום פייסבוק ברי סחרוף

ברי סחרוף: "לזכרו של יגאל בשן. תמונה מהעבודה המשותפת באולפן ב-1992."

תיסלם: "תיסלם מרכינה את ראשה. אהבנו את יגאל בשן, אחד מהכוכבים הגדולים של הפופ הישראלי ומוזיקאי שהקדים את זמנו עם פאנק ורוק תמני מדליק כבר לפני ארבעים שנה. חבר נהדר עם חוש הומור נהדר. עצוב מאוד."

יזהר כהן: "לצערי הרב היום נפטר אחד מהזמרים הגדולים שלנו, יגאל בשן, הוא בן דודה שני שלי והצער גדול.

חיים כהן: "לפני 8 שנים (בערך) יגאל בשן הגיע לאולפן להתארח בתכנית של מארינה ושלי. יחד עם ציפי שביט הנהדרת הם עשו לנו תכנית כל כך מצחיקה, כייפית, שמחה ואיכותית. יגאל שר שני שירים שהמיסו אותנו, אדם מקסים ושובה לב כתמיד. נוח בשלום, יגאל."

יואב קוטנר: "עצוב עצוב עצוב. היום ב14:00 קיבלנו מייל מיגאל ומיקה: תודה על הראיון שערכתי איתו לפרויקט תיעוד יוצרים של מפעל הפיס. תודה וחיבוק. ועכשיו הוא מת. כמה נורא. איש כל כך נחמד ומוכשר."

מורן אייזנשטיין: "הלב באמת נשבר, מאוד אהבתי אותו, יהי זכרו ברוך."

אפי נצר: " חברים! מזה כמה שעות נעצר לי הלב מצער עמוק כשהודיעו לי שיגאל איננו. עצב אין סופי, אהבתיו. ליבי עם מיקה והמשפחה. צילום מפגישתי האחרונה עם יגאל. אחרי הופעה נפלאה שלו ואחרי זמן רב שלא נפגשנו. הייתה שמחה גדולה. אהבתי אותו מאוד, 50 שנה. היה זמר ויוצר גדול ואיש מקסים. יגאל הקליט 4 שירים שלי: אין לי יותר מה לומר, כתבי אליי נערתי, רבע לפני חצות וסיירת אגוז. כל כך עצוב לי וכואב!!!!! לבי עם מיקה והמשפחה. נשמתו של יגאל תהיה צרורה בצרור הזמר העברי לנצח!!!!"

יהודה קיסר: "מבכה את לכתו של יגאל בשן ז״ל ומשתתף מעומק הלב בצער המשפחה. ת.נ.צ.ב.ה."

גילי ורנר: "לפני הרבה שנים, שרתי את השיר שלו בפסטיגל, בעיניי הוא היה אחד הזמרים הגדולים שיש פה, איש שהוא ארץ ישראל היפה והטובה, כל כך הרבה שירים שיישארו לעד!!! עצוב מאוד."

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "ראשון לציון אבלה על לכתו של יגאל בשן. יגאל ז"ל היה מטובי הזמרים של ישראל. איש גדול עם קול ענק. יגאל נולד וגדל בראשון לציון והעירייה בראשותי תפעל להנצחתו במגוון דרכים. בין היתר תערוך העירייה, בתיאום עם משפחתו, ערב שירים לזכרו עם מיטב אמני ישראל. יהי זכרו ברוך."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות