חדשות

חיזוק משמעותי לשביתת הנשים בשלישי: עיריות רבות אישרו לנשים להיעדר מהעבודה

מועצה אזורית חוף הכרמל: "המועצה תומכת בשביתת הנשים המתוכננת ביום שלישי הקרוב, זאת בשל התגברות מקרי האלימות ורצח נשים בישראל. לאור זאת יושבתו משרדי המועצה למשך שעה ויתקיים שיח פתוח בכלל ממחלקות המועצה, כחלק מהרצון לחזק את המודעות בנושא."

ראש עיריית חיפה הודיעה כי עיריית חיפה מצטרפת למאבק באלימות נגד נשים ותומכת בשביתת הנשים המתוכננת ליום שלישי.

גם עיריית רמת השרון תומכת במחאת הנשים נגד האלימות. ראש העיר אבי גרובר הודיע כי הוא תומך במחאת הנשים שתתקיים ביום שלישי הקרוב. העירייה תצטרף למחאה ותאפשר לעובדות המפגינות נגד אלימות כלפי נשים לשבות ללא פגיעה בשכרן. ראש העיר אבי גרובר: "החלטתי להצטרף למחאה נגד האלימות כלפי נשים. הוריתי למנכ״לית העירייה לאפשר לעובדות שמעוניינות לשבות ביום שלישי הקרוב, או להצטרף לפעילויות מחאה אחרות שיתקיימו, לעשות כך מבלי שייפגע שכרן. הגיע הזמן שנפעל אחרת, במלחמה באלימות בכלל, ובאלימות נגד נשים בפרט. הגיע הזמן שנפסיק לצקצק בלשון, ונאמץ פעולה מקיפה -חקיקתית, אכיפתית, וחברתית. יום שלישי צריך לסמן את תחילת השינוי בסדר העדיפויות הלאומי ואנחנו ניקח בו חלק".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות