חדשות

אירית צעקה והתחננה לבעלי הכלב ההאסקי שלא ייתנו לו להיכנס לגינה, אך זה לא עזר, ההאסקי נכנס והרג את הכלב שלה, טוי

הפציעה של טוי. צילום: אירית קורצבנדהפציעה של טוי. צילום: אירית קורצבנד

מה היה לבעלי הכלב התוקף לומר על המקרה?

בעל הכלב התוקף יצר קשר איתי, הוא כמעט בכה, הבטיח שיחזיר לי את תשלום הטיפול האחרון והקבורה ושיחזיר את הכלב לאס או אס משם הוא לקח אותו, הוא כלב יפה מאוד אבל אגרסיבי מאוד והוא לא ידע את זה. אני רוצה שאנשים יזהרו, בעלי כלבים אגרסיביים צריכים לקחת זאת בחשבון, הם סיפרו לי שאימצו אותו 3 שנים קודם ולא ידעו שהאסקי יכול להיות ככה אגרסיבי.

ולמה כתבת ופרסמת את מכתב האזהרה?

כי זו השליחות שלי כרגע שלאף אחד לא יקרה כזה דבר, אני שמרתי על טוי כל כך ותראה מה קרה… טוי שלי היה מבוגר, הוא היה כולו נשמה, כלב שאין כמותו, זה מאוד כואב. נתתי לטוי אהבה שאי אפשר לתאר. אני רוצה לכבד את הזכר של טוי ומייחלת שאף אחד לא יעבור דבר כזה… עצוב לי… אני מנסה למצוא קצת נחמה בזה שהווטרינר אמר שטוי כנראה חטף מיד התקף לב, הוא היה חולה לב, אז הוא מת בלי לסבול, אני מקווה, הוא היה איתי כל כך הרבה שנים, התאהבתי בו מיד כשראיתי אותו.

המכתב המזהיר בגינה.המכתב המזהיר בגינה.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות