חינוךפתח תקווה

"אחד העם" ו"רשיש" הוכיחו לאמריקנים שהם יודעים להתווכח

בנבחרת הדיבייט מתיכון "אחד העם" בהנהלת יעל בצלאל ובהובלת דליה בן אסא רכזת המחוננים העירונית השתתפו: נועה אדלר, תמר מלכה, בניו ונטורה-לב, עוז אורן, ראם סטמקר ומיה סקל. נבחרת דיבייט "אחד העם" בקטגוריית הסניורס זכתה בגביע זהב קבוצתי ב־overall וחזרה עטורה ב־71 מדליות זהב בכל הקטגוריות ובכל התחומים במקומות הראשונים.

ראם סטמקר נבחר לעלות לדיבייט ראווה – אחד משמונה דיבייטורים אלופים-מצטיינים מתוך 1200, ודורג במקום הראשון מכל המשלחות הישראליות בקטגורית הסניורים.

נבחרת "רשיש" בהנהלת לאה אוברקוביץ' ובהובלת יפה גלוסקא רכזת המחוננים מנתה חמישה תלמידים: סתיו עזר, יונתן לוי, אלי עבאדי, רן לוי ואיתי קוגמן. התלמידים זכו ב־50 מדליות כסף וזהב, ובגביע זהב על זכיית הנבחרת במקום השני העולמי.

אלי עבאדי, ריגש את קהילת הישראלים כשבטקס הסיום נשא בגאווה את דגל ישראל. תמונתו של עבאדי מניף את דגל ישראל זכתה ללייקים ושיתופים רבים. הוא הגיע להישג מרשים במיוחד כשזכה במקום שני במדעים מתוך 1500 מתחרים. בנוסף, הצטיין בספרות ויחד עם קבוצתו בציון הכללי הקבוצתי הגבוה.

רן לוי, זכה בציון הכללי בניקוד הגבוה ביותר אי פעם בתחרות באתגר ההיסטוריה, ובציון הקבוצתי הכללי.

סתיו עזר היה הדיבייטור הטוב ביותר מבין המשלחות הישראליות והכותב הראשון בעולם. הוא הגיע להישגים בולטים באומנות ולמקומות הראשונים בעולם הן בסיכום הכללי האישי והן בסיכום הכללי הקבוצתי. מדבריו "חום המדליות על החזה חימם אותנו מפני הקור ששרר בחוץ".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות