בת ים

בבת ים מפרידים פסולת

בנוסף לאמור ובמהלך החודש הקרוב, תערך פעילות הסברה משמעותית בבתי התושבים ברחבי העיר שבמסגרתה יגיעו נציגי הסברה לכ-12,000 משקי בית, יסבירו בקצרה על חשיבות הפרדת האריזות  ויעניקו לכל משק בית שי – סל רב פעמי ועלון הסברה.

בת ים היא מהערים הראשונות בישראל שהחלה במחזור אריזות והצבת פחים כתומים, לצד מיכלים לאיסוף נייר, בקבוקי פלסטיק, קרטונים וזכוכית.

מדי שנה נרשמת עליה בכמות הפסולת הממוחזרת בבת ים ועל פי נתוני שנת 2017 22% מכלל הפסולת שהושלכה הועברה למחזור.

הפח הכתום  המשרת כ-3.5 מיליון משקי בית ברחבי הארץ נותן אפשרות להפריד אריזות באופן נוח ופשוט ומאפשר לכל תושב להצטרף למהפכת המחזור המתהווה ותופסת תאוצה ב- 83 רשויות ברחבי הארץ. ההפרדה במקור בבית התושב מהווה נדבך משמעותי בתהליך מיון הפסולת והפיכתו למוצר חדש. עצם ההפרדה מאפשרת למיין את האריזות לסוגיהן השונים באופן כזה שמקצר את תהליך הפיכת האריזות למוצרים חדשים. ככל שיגבר שיתוף הפעולה מצד הציבור כך יהפוך תהליך המחזור לפחות מזהם ויותר יעיל וכלכלי. מטרת המהלך הוא להקטין את כמות הפסולת המוטמנת באדמה.

צילום:  היחידה לקיימות ואיכות הסביבה  

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות