חדשות

סוחרי הסמים מכרו לו במשך 4 חודשים מכל הבא ליד בסכום של כמיליון שקלים. אתמול נחשף כסוכן סמוי

"פעילות חשובה זו, מתווספת  לפעילות גלויה וסמויה של משטרת ישראל, שבמהלך התקופה האחרונה תגברה את כוחותיה ביפו, עד כדי שילוש הכוחות האוכפים", ציין מפקד מחוז תל אביב, דוד ביתן. "תכליתה היא אחת:  שמירה על שלום הציבור וביטחונו האישי, בכל זמן ובכל מקום".
במהלך הפעילות הסמויה, נאספו ראיות נגד עשרות חשודים ואתמול כאמור, פשטה המשטרה על בתיהם במטרה להביאם לחקירה ולמצות עימם את הדין עד תום.
גם במהלך הפשיטה תפסו השוטרים סמים, אמצעי לחימה, כספים רבים ורכבים אותם ביקשה המשטרה לחלט.
אתמול (שלישי), עם אור ראשון, פשטו שוטרים, בלשים, שוטרי יס"מ ושוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל על בתיהם של החשודים, שהובאו בשעות הצהריים לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.
מפכ״ל המשטרה רנ״צ רוני אלשייך ציין: ״הפעלת הסוכן המשטרתי שפעל בעיר יפו, מהווה נדבך נוסף במאבק הנחוש והיום־יומי של משטרה במחוללי הפשיעה באזור ובכל מקום אחר בישראל. מאבק מתמשך זה כולל פעילות גלויה וסמויה של מערכי השיטור, החקירות והמודיעין של המשטרה תוך יצירת סינרגיה ביניהם, לא מעט בזכות תהליכים שהובלנו ויכולות שהעצמנו בשנים האחרונות דוגמת הרצף המודיעיני. סחר בסמים הוא מחולל פשיעה משמעותי, ופעילות שכזו שמרחיקה את הפשע מהרחוב ותורמת באופן ישיר להורדת הפשיעה וחיזוק הביטחון האישי של האזרח הנורמטיבי שומר החוק ולשם אנחנו כמשטרה מכוונים בכל פעולת שיטור, אכיפה ומניעה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות