פתח תקווה

מחוברים לקהילה

לפני כשלושה חודשים גויסה הסיירת הראשונה בשכונת הדר גנים, וזאת לאור בקשת התושבים לקבלת מענה בימי שישי. שיתוף הפעולה בין רכזת התוכנית ברשות לשיטור העירוני ומתנדבי הסיירת הביא לצמצום תופעת הרעש באזור באופן ניכר ואף חשף את הצורך של בני הנוער לאוזן קשבת.
השבוע התקיים כנס שני לגיוס תושבים לסיירת באזור שכונת הדר המושבות. בכנס הועברה למתנדבים הרצאה על חשיבות קיום הסיירת לטובת בני הנוער בעיר, וכן ניתנו כלים שיאפשרו לחברי הסיירת להתמודד מול הסיטואציות השונות בשטח.
שלומי ערה מנהל התכנית למאבק באלימות, סמים ואלכוהול "התושבים הם משאב חשוב וחיוני ביותר לביצוע משימת המניעה בתחומי אלימות, ונדליזם, סמים ואלכוהול. ככל שיהיו יותר מתנדבים נוכל להגיע ליותר מקומות, לפגוש שם את הנוער לשוחח, להדריך ולתת את המענים הנדרשים. כנגזרת מהפעילות סייענו לנערים להתגייס לצבא, לחזור למסגרת לימודית, למנוע אלימות בין חבורות ולהרחיב את פעילות ההסברה בתחום האלכוהול. השאיפה היא לתת מענה מבלי לערב את גורמי האכיפה. יחד עם זאת לא נהסס להפעילם בעת הצורך".
תושבים שמעוניינים להתנדב מוזמנים להתקשר למשרדי התוכנית 03-9053056 אורית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות