תרבות

משלנו – תמונת מצב

היצירה KHORUMI מאת ראובן קז'ילוטי מבוצעת בקונצרט בבכורה עולמית. התכנית כוללת גם את היצירה Collisions מאת דן יוהס שהוזמנה ע"י קרן קוסביצקי וספריית הקונגרס בוושינגטון לאחר קבלת פרס קוסביצקי היוקרתי, מהפרסים החשובים היום בקומפוזיציה.
בנוסף תבוצע בקונצרט היצירה "אודיסאה לטרומבון ולאנסמבל נגנים" של משה זורמן. יצירתו מייצגת סגנון שונה לחלוטין ומשלימה את תמונת המצב, תמונה המציגה את היצירה התוססת ורבת הפנים בארץ. היצירה מציגה מסע בן ארבעה פרקים דרך גווניו השונים של הכלי והתפקיד שהוא מילא במהלך תולדות המוזיקה.
בקונצרט ישתתפו שני סולנים בינלאומיים: הגיטריסט נדב לב ונגן הטרומבון בני סלוחין. לב הוא זוכה פרס אנדרס סגוביה היוקרתי בספרד ומגיל צעיר זכה במלגות ובפרסים. הוא מופיע תדיר ברסיטלים כסולן ועם הרכבים שונים בארה"ב, אירופה וישראל. פעילותו המוסיקלית והמגוונת של לב חוצה סגנונות, מחברת ז'אנרים ומשלבת בין גיטרה חשמלית לגיטרה קלאסית, בין קומפוזיציה לאלתור חופשי, בין שליטה וירטואוזית בטכניקות קלסיות לשימוש מקורי בטכניקות נגינה לא שגרתיות ובין מוזיקה קלסית ומסורתית למחויבות עמוקה למוזיקה של זמננו. בני סלוחין, הוא חבר אנסמבל אנטרקונטמפורן הממוקם בפריז, מגופי המוזיקה הידועים בעולם, בפרט בעולם המוזיקה החדשה.

כרטיסים לקונצרט ב־23 בנובמבר בשעה 12:00, המרכז למוזיקה ירושלים משכנות שאננים. מחיר כרטיס: 60-40 שקלים. טלפון להזמנת כרטיסים: 02-6241041.
כרטיסים לקונצרט ב־24 בנובמבר בשעה 20:00 במוזיאון תל אביב לאמנות ב־20:00. מחיר כרטיס: 110 שקלים, סטודנט: 55 שקלים. טלפון להזמנת כרטיסים: 03-6077070.

צילום: בני סלוחין, יעל יוהס וגבריאל בהרליה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות