חדשות

יום המאבק באלימות כלפי נשים באור יהודה

מיד לאחר ההצגה התקיים פאנל נשים שבו לקחו חלק עובדות סוציאליות מהמרכז לשלום המשפחה או בשמו החדש "קרן אור", יחד עם אלון מרגלית, שחקן ההצגה. אלו השיבו לשאלות מהקהל שעסקו בנושא אלימות במשפחה. הערב הסתיים במופע סטנדאפ מצחיק של נדב אבקסיס שהצליח לשנות את האווירה באולם וגרם לצחוק רב.
ראש העירייה ליאת שוחט, ציינה בדבריה: "בשנה האחרונה אנו עדים לכך שמהדורות החדשות והעיתונים מתארים מקרים קשים של רצח נשים וזעקה של ארגוני נשים לעצור את המעגל הזה. אבל לכל אחד ואחת מאיתנו יש תפקיד חשוב. לצאת החוצה – ולדבר. כולנו מפסיקות להתבייש. כולנו מחזקות את אלו שנפגעות כדי למנוע את הקורבן הבא".
עם סיום הערב, חולק שי למשתתפים. האירוע התקיים כחלק משיתוף פעולה בין תכנית עיר ללא אלימות, מועצת הנשים, מרכז קזז לצעירים וקרן אור-המרכז לשלום המשפחה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות