רשת גלי עולה בקמפיין חורף 2019 בכיכובה של ניקול ראידמן וילדיה

עקב הצלחת הקמפיין עם ניקול ראידמן ושני ילדיה - רשת גלי בחרה בהם לקמפיין עונה שלישית. שכרם של ראידמן וילדיה ייתרם ויתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים


אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן חתמה על חוזה לעונה שלישית כפרזנטורית של המותג הישראלי, תוצרת כחול-לבן, רשת גלי. כמו בעונה הקודמת, ראידמן תככב בקמפיין חורף 2019 יחד עם ילדיה: מישל בת ה-7 וריצ'י בן ה-3.
הקמפיין נאמד בכ-3 מיליון שקלים, שחלקו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה. הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12 וערוץ 13, בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים ובנקודות המכירה.

אולי גם זה יעניין אותך

במסגרת החוזה עבור הקמפיין, שכרם המלא של ראידמן וילדיה ייתרם במלואו ויתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים. ילדיה של ראידמן יבחרו את בתי החולים והעמותות אשר ייהנו מהתרומה.
לדברי דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה בין היתר גם רשת גלי: "אנחנו שמחים על המשך שיתוף פעולה עם ראידמן. הקמפיינים עם ניקול ראידמן מעבירים מסר של חוזק וגודל המותג ובנוסף מעוררים הד ובאז ומעלים חיוך. אלו קמפיינים אהודים וזכירים בקרב הציבור".
לדבריו: "העובדה כי ניקול הסכימה לתרום את הכסף מהקמפיין לטובת הקהילה משמחת אותנו שכן זה מתחבר לערכי המותג ולמדיניות הקבוצה, שתורמת לקהילה בכל שנה בדרכים רבות ויצירתיות בינהן, שיתופי פעולה עם עמותת גדולים מהחיים".
לדברי ניקול ראידמן: "שמחתי שחברת גלי בחרה בנו לקמפיין שלישי, עקב ההצלחה הרבה של קמפיינים קודמים. זהו כבוד גדול עבורי ועבור ילדיי לייצג מותג ישראלי, תוצרת כחול-לבן. יותר מכל, זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה. אשמח אם סלבריטאים נוספו ירתמו לערכים חשובים אלו של עשיה ותרומה למען הקהילה".

צילום: אלכס ליפקין

תגובות:
עוד ניוזים בשבילך