בת ים

חושבים ירוק וממשיכים לנסוע בשאטל

מערך השאטלים בבת ים החל לפני כ-3 שנים במטרה להנגיש את אמצעי התחבורה הציבורית לרווחת התושבים וכן לאלו שמחוצה לה. בנוסף, השימוש בשאטלים הינו חיסכון כספי לכיסי התושבים שכן השירות הוא ללא עלות, וכן צמצום זיהום האוויר.
השירות שניתן בסיוע של המשרד להגנת הסביבה, עובר בתחנות רכבת יוספטל, קניון בת ים, בתימון, משק בת ים, אורט ישראל (שופרסל דיל), יוספטל, עיריית בת ים, רחוב יצחק שדה וחוף הים. שעות היציאה המורחבות של השאטל כעת הן: בשעות הבוקר החל מ-6:45 ועד 9:05 ובשעות הערב החל מ-15:30 ועד 19:15, כל 15 דקות במקום 30.
שירות השאטלים מופעל על ידי חברת "מאיה טורס" בשעות הבוקר והערב באמצעות מיניבוסים לשני הכיוונים, כאשר תדירות הקווים צמודה ללו"ז של רכבת ישראל.
תדירות יציאת השאטלים: למסלול אזורי התעסוקה – כל 15 דקות החל מהשעה 06.45 ועד 09.00 בבוקר ובין השעות 15.30 ועד לשעה 19:00 בערב.
השאטל מאפשר נגישות מתחנת הרכבת, מהכניסה לעיר עבור המגיעים מחוץ לעיר באמצעות מסלול שאינו מפותל ומאפשר שירות ממוקד, ישיר ומהיר למקומות התעסוקה וכל זאת ללא עלות.

צילום: דוברות עיריית בת ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות