ראשון לציון

עיריית ראשון לציון והמרכז הרפואי "שמיר" נלחמים בתאונות הדרכים

את הפרויקט מובילה רימונה קורצטג, עוזרת אישית למנהלת המרכז הרפואי, שריכזה פרויקט מסוג זה בבית החולים 'הדסה הר הצופים', במשך למעלה מחמש שנים. הפרויקט הוא פרי שיתוף פעולה בין המרכז הרפואי שמיר, עיריית ראשון לציון, מנהל מטה בטיחות בדרכים בראשון לציון בראשות ישראל סלע, צביקה בארי מעמותת אור ירוק ומד"א, משרד החינוך והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.
הרצאות נוספות ניתנו על ידי אופיר שיש ממגן דוד אדום לישראל, ד"ר אסנת זמורה, מנהלת מחלקת כירורגית ילדים ב'שמיר', ורד שנער- סגנית מנהלת השירות הסוציאלי ב'שמיר', סיוון הירשמן- אחראית על הריפוי ועיסוק ב'שמיר' וצביקה בארי מעמותת אור ירוק.
ישראל סלע, מנהל מטה בטיחות בדרכים בראשון לציון, אמר: "אתם חבר'ה צעירים שעומדים לפני סיום לימודים והתגייסות לצה"ל- כל החיים לפניכם וחשוב להעלות את המודעות ולשפר את תרבות הכביש של כולנו. בעיית תאונות הדרכים רבת שנים ואסור לנו לקחת אותה כגזרת גורל. כבישי ישראל ספוגים בדם יקירנו וקרובנו ואני מקווה שכל אחת ואחד מכם יאמץ את היום החשוב הזה ללבו ויבין עד כמה גורלנו בידנו".
ד"ר אסנת לבציון קורח מנהלת המרכז הרפואי, הוסיפה: "תאונות הדרכים במדינת ישראל הם לא מכה משמיים, הכבישים די טובים, המכוניות בטוחות היום יותר מתמיד, אבל אנחנו, הגורם האנושי, נושאים במרבית האשמה. האויב מס' 1 של כולנו הוא הטלפון הסלולרי. כל אחד מאתנו בשנייה של היסח הדעת יכול להרוג ולהיהרג בעצמו. המרכז הרפואי ברשותי לקח על עצמו את פרויקט הבטיחות בדרכים במטרה להעלות את המודעות לסכנות האורבות בכביש ולגרום לצעירים להבין כמה רבה האחריות שהם נוטלים בידיהם כשהם אוחזים בהגה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות