חדשות

מהפך ברמת גן: כרמל שאמה הכהן מנצח את ישראל זינגר בגדול

כרמל שאמה: "מהיום נגמרו ההכפשות, מעכשיו כולנו ביחד, אנחנו מובילים את העיר, כולנו יחד, אנחנו רוצים עיר אחת מאוחדת, אני רואה בקואליציה שלי חילונים ודתיים, צעירים ומבוגרים, להטבים ושמרנים, כולם יהיו! אני רואה עירייה שמתייחסת בכבוד לתושבים, אני רואה הרבה דברים טובים, אני רואה את הצעירים חוזרים להיות מחוברים לעיר, אני רואה את תאגיד המים נסגר! אני רואה את המשפחות עם הילדים עם הצרכים המיוחדים מקבלות צדק! ליעד היה מפתח בניצחון הזה, אני הרגשתי את זה בשבועיים האחרונים, תפסנו תאוצה אדירה. בסיבוב הראשון זה נגמר בניצחון הפעם זה נגמר בנוק אאוט! ליעד אילני הוא שותף מלא שלי, אני חצי ראש עיר והוא חצי ראש עיר, ככה אני רואה את זה."

ליעד אילני: "כל הכבוד לכם! אתם ניצחתם! תושבי רמת גן ניצחו. תודה רבה לכולם, לפעילים, לתומכים, שפעלו במשך חודשים בהתנדבות מלאה, כנגד כל הפייק ניוז שלא הפסיק לרגע. לא הפסיק לרגע.  אנחנו הולכים ממחר בשמונה בבוקר להתחיל כבר בשיחות הקואליציוניות על מנת להרכיב קואליציה כמה שיותר מהר ולהתחיל לנקות את העיר הזאת ולהתחיל לנקות את העירייה הזאת. אני מודה לכרמל שאמה ומברך אותו על הניצחון שלו, שלנו, של העיר רמת גן."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות