חדשות

חשיפה: השיחות הפנימיות של פעילי מטה יוסי בכר: "מלחמה בעמלק"

עוד דוגמאות: פדי מציין על ברוט כי: "הוא חכם, הוא ממולח, הוא יודע את העבודה – ואצלנו נרדמים". בתגובה כותבת לו פעילה בשם זהבית, שברוט צפוי להגיע לחוג בית אצלה בבית: "נראה לי אני אדאג להפסקת חשמל באותו יום", היא אומרת ומוסיפה חיוך, ואילו פדי מוסיף: "תתקילו אותו בשאלות. את תהיי שם ותביכי אותו. זה מצב מעולה, הבכה בנוכחות קהל גדול". ואילו אדם אחר בשם שלמה מתדרך אותה בשורה שאלות בהן היא יכולה לפוצץ את חוג הבית לברוט.

ביום אחר מתנהל דיון פעילה בשם מירי שואלת אם זה נכון שברוט הוא בכלל מהרצליה, ופעילה בשם ליאור אומרת לה שזה נכון – למרות שברוט מתגורר כל חייו בבת-ים.

מישהי אחרת, בשם דליה, מבקשת אישור להתחזות לאסטרולוגית ולבקש מברוט באמצעות הפייסבוק את תאריך הלידה שלו. שלמה, מראשי המטה, אומר לה שזה אפשרי.

בשלב מוקדם יותר, קיבלו הפעילים תדרוך מאחת ממנהלות המטה, דורית, בו היא הסבירה להם כיצד למכור את הפייק ניוז נגד ברוט: "צריך להגיד שברוט יחזיר את בת-ים לכנופיית שגיא", היא מציינת. בהמשך הם מנתחים את ההפסד בסיבוב הראשון.: שלמה ציין כי: "אצלנו הצביעו לצערי (ליוסי) פחות מ-30 אחוזים מהתומכים הרשומים, כולל במשפחה קירבה ראשונה שלי".

במקרה אחר, פעיל בשם צביקה מציע להפחיד את מתנגדיו של נתניהו בבת-ים שאסור להם לתמוך במועמד הליכוד, והוסיף: "חברים, כל האמצעים כשרים למען המטרה". המנטרה הזו כנראה חוזרת גם אצל אילנית, אשר הציעה: "לשלוח דמות מוכרת ברשתות החברתיות לצלם סרטון בו יאשימו את ברוט כאילו בכוונתו לסגור את הטיילת בשבת".

ברוט עצמו סירב להגיב לדברים, אך מהליכוד בבת-ים נמסר כי: "אם יוסי בכר היה משקיע בבת-ים רבע מהזמן שהוא ואנשיו משקיעים בשקרים והשמצות, העיר הייתה נראית נפלא והארנונה היתה נמוכה. הם ימשיכו להשמיץ – ואנחנו נלך להצביע בקלפי. ברוט עשה רק קמפיין חיובי ולא אמר מילה רעה אחת על יוסי בכר, אבל כל אחד והסגנון שלו. הם כנראה שכחו שהשבוע רק הבת-ימים יחליטו מי יוציא אותם לדרך חדשה".

 

 

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות