חדשות

חשיפה של "תכנית חיסכון": "סימני שאלה חמורים מאחורי בחירת העירייה בזכיינים המפעילים את אמפי לייב ראשון"

מי שזכה היה:זאפה ורמי בז'ה באופציה להפעיל את האמפי. אם לא די, העירייה החליטה כי תממן מכיסה את הקמת הבמה בסך 700 אלף שקל – דבר שלא נכלל במכרז הראשוני.

עו"ד תומר נאור מהחברה לאיכות השלטון אמר ל"תכנית חיסכון": "חיפוש בגוגל מעלה שבאמפי יש 16 אלף מקומות ישיבה, אז למה במכרז הראשוני פתחו רק ל-4000 מקומות? כאילו הייתה יד מכוונת להרחיק חברות אחרות. מי שנפגע כאן זה הכיס של הציבור, כי מטרת מכרז זה לפתוח תחרות לכמה שיותר משתתפים, שיציעו הצעה טובה וסכום גבוה יותר שיכנס לקופה הציבורית".

מהחברה העירונית ראשון לציון אמרו לתכנית בתגובה: "למכרז בשנת 2014 לא הוגשו הצעות על כן, התבקשה ועדת המכרזים לבטל המכרז ולצאת למו"מ לתפעול המקום. המו"מ התנהל עם שלוש חברות, במהלך המו"מ התקבלה החלטה להרחבת האמפי עם תוספת מקומות עמידה על מדשאה. חשוב לציין שבמשא ומתן אין כפיפות לדיני מכרזים וניתן לשנות את התנאים. המו"מ מטבעו הוא דינמי ומתנהל תוך שיח פורה עם המשתתפים כפי שהתנהל גם במקרה המתואר. במסגרת המו"מ התקבלה החלטה כי יהיה נכון וראוי יותר לרכוש במה אשר תהיה בבעלות החברה העירונית ותישאר בתום תקופת ההתקשרות בבעלותה. ראש העיר ישב בישיבת הדירקטוריון אשר התכנסה למעלה משנה וחצי אחרי הבחירה בזכיין. אין ולא היה לו חלק במו"מ, ההיפך הוא הנכון. הוא הטיל הגבלות על הזוכה ושמר על האינטרס העירוני, במטרה להגדיל את ההכנסות ולקדם את התרבות בעיר".  

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות