חדשות

חשיפה: רשימת הדרישות של ש"ס בר"ג משני המועמדים. מה המחיר שהם דורשים בתמורה לתמיכה ומי הסכים?

במכתב לוועדת הבחירות כתב הבוקר זינגר: "לא ברור מה שאמה מסתיר מהציבור, חבל ששאמה לא חושף לציבור הבוחרים מה הוחלט לגבי השבת, על המינוי של רב העיר החדש ע״י ש״ס ועוד. בעוד אני מפרסם את ההסכמים עליהם חתמתי עם ראשי הסיעות השונים, מסתתר כרמל שאמה מסיבה בלתי ידועה ואינו מוכן לחשוף ברבים את ההסכם עליו חתם עם סיעת ש"ס ברמת-גן, זאת על אף החובה החוקית לעשות כן. בעוד ששאמה  מיהר לפרסם ברשתות החברתיות את דבר ההסכם עם ש"ס, הרי שכאשר מדובר בחובה חוקית הוא מרשה לעצמו לזלזל בה ונמנע במכוון לפרסם את ההסכם. מדובר בכשל מרכזי בהתנהגותו של מועמד לראשות העיר רמת-גן שמחביא שלדים בארון ואינו מוכן להראות לקהל המצביעים את ההסכם מעורר המחלוקת".

ממטה שאמה הכהן השיבו: "כרגע אין הסכם עם ש"ס. כל הסכם כאשר יחתם יפורסם לציבור בהתאם לחוק. מדובר בעוד פייקניוז מבית המדרש של ראש עיר בהיסטריה שבלחץ מכך שעוד מעט יהיה היסטוריה יחד עם ההסכם שלו עם אגודת ישראל. אין שום הבטחה לסגירת העיר בשבת ואפילו לא פירור של הבטחה. החזית הדתית המאוחדת שמורכבת מנציגי הבית היהודי ואנשי ש"ס  היא הרשימה היחידה שמייצגת את הציבור הדתי בעיר וכל ניסיון הדרה שלהם כמו של כל מגזר או מגדר הינו דבר פסול וחשוך שמונע בעיקר מפוליטיקה זולה וצביעות. ברמת גן יש מקום לכולם כאשר איש באמונתו יחיה תוך כבוד הדדי והכלה של השונה והאחר. עקרונותינו ומטרותינו ברורים פורסמו ונאמרו באופן עקבי ורציף גם במצע ולא ישתנה בהן פסיק אחד".

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות