חינוך

העתיד כבר כאן: שיעור מקוון בבית הספר בנושא חלל

מי שהיה אמון על ארגון ההרצאה ותפעולה אלו תלמידי המגמה המדעית-הנדסית בהתמחות אווירו-חלל מכיתה י"ב, בהובלת רכז המגמה בחטיבה העליונה- דב רוסו. במהלך השיעור קיבלו התלמידים סקירה היסטורית, טכנולוגית ועתידית בתחומי הנדסת החלל והשיבו לשאלות המנחה. כמו כן התוודעו לחידושים משמעותיים של תעשיית החלל הישראלית והשיגור הצפוי של החללית הישראלית של SpaceIL לירח שייערך השנה.
תלמידי המגמה היוקרתית משתתפים בתוכנית "חקר כדור הארץ והחלל" במסגרתה לומדים תלמידי המגמה המדעית-הנדסית בהתמחות אווירו-חלל. את התוכנית הייחודית מפעילות עמותת תעשיידע, התעשייה האווירית וחברת אל-אופ-אלביט מערכות, במימון סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע. במהלך השנה מתמחים תלמידי המגמה על מערכות חלליות ומנתחים באמצעות קוד מחשב תמונות לוויין אמיתיות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות