חדשות

חשיפה – דף המסרים של פעילי יוסי בכר: השמצות נגד הליכוד, תמונות בכאפיה של בכר, וטענות שקריות על חריגות בניה נגד צביקה ברוט

סעיף נוסף ב"דף המסרים" מציע להפחיד את עובדי העירייה, בהם סייעות, כאילו ברוט עומד לפטר אותם. "מספיק שחלק מהעובדים יאמינו לזה כדי שנרוויח עוד 100-150 קולות. זה חשוב", נכתב במסמך.

עוד מוצע שם להגיד לתושבים שברוט נולד וגדל בהרצליה, למרות שהוא למעשה דור שלישי בבת-ים ומתגורר בה כל חייו.

חלק מיוחד מוקדש לראש העיר לשעבר יהושע שגיא, שהצוות הבכיר שלו לשעבר נמצא כיום במחנה של יוסי בכר: "צריך להדביק את ברוט ליהושע שגיא", נכתב במסמך, "גם אם אומרים לכם שברוט היה בכלל תלמיד בבית הספר בזמן ששגיא נבחר להיות ראש עיר, פשוט תתעלמו מזה. תנסו להדביק אותו אליו".

ועוד המלצה: "כשאתם מדברים עם רוסים, תגידו שהוא יסגור את העיר בשבת, וכשאתם מדברים עם חרדים תגידו שהוא יפתח את העיר בשבת".

מערכת "ניוזים מרכז" פנתה לתגובת דובר מטה יוסי בר שסרב להגיב לכתבה ול"דך המסרים" או להתייחס.

הדברים הקשים עוררו זעם בקרב תומכיו של ברוט, אשר אמרו: "אנשי בכר ממשיכים ללכת בדרך של שקרים, איומים והשמצות, אבל אנחנו נמשיך ללכת בדרך ישרה, נקיה ומכובדת. ככל שהם ירדו נמוך, אנחנו נעלה גבוה".

ברוט עצמו אמר: "שהם ימשיכו ללכלך, ואנחנו נמשיך לנקות את העיר. אם יוסי בכר היה משקיע בניהול העיר שלנו רבע מהזמן שהוא משקיע בהפצת שקרים והשמצות, כנראה שמצבה של העיר היה טוב הרבה יותר. אני מציע למר בכר לנסות ולהסביר לציבור מה טוב בו, במקום לספר באופן שקרי מה רע באחרים. הציבור אינו מטומטם והבת-ימים אינם מפחדים מאף אחד. ביום שלישי הקרוב רק הבת-ימים יחליטו אם להמשיך בדרך של איומים והשמצות, או לצאת לדרך חדשה".

חלק מפעיליו של בכר בבת-ים הגיבו במבוכה על פרסום הדברים. "אין ספק שזה לא נעשה על דעתו של יוסי בכר", הם אמרו, "אולי מדובר ביוזמה פרטית של תומכים שלו, אבל הוא עצמו בחיים לא היה מאשר את זה. צריך להתנצל בפני ברוט ולעשות בדק בית בתוך המטה. זה חשוב יותר מאשר לנצח בבחירות, כי צריך לנצח ביושר ולא באמצעות קומבינות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות