צרכנות

המוטו של ג'ויה תכשיטים בקניון הבאר: יחס אישי, סבלנות, תמורה לכסף, שירות ואחריות

טבעת יהלומים. ג'ויה תכשיטים

אז מה המוטו של הג'ויה תכשיטים בקניון הבאר?

במה אנחנו שונים? יחס אישי,  סבלנות , תמורה לכסף:

יחס אישי- אנו בג'ויה מעניקים ללקוחותינו תחושה ביתית וחברית ומבטיחים להיות המייעצים הטובים ביותר בבחירת הטבעת שתרכשו.

הדרכה וסבלנות– ידוע לנו כי אחת הרכישות החשובות בחיים מלווה בלבטים רבים, מה גם שקניית תכשיט יהלומים היא לא פשוטה ודורשת הבנה מסוימת את הנושא. לכן….. אנו בג'ויה נלך עמכם יד ביד עד לקבלת ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, נסביר ונדריך עד אשר תבינו בדיוק מה אתם עומדים לרכוש ובכך תבטיחו את ההחלטה הנבונה והמתאימה ביותר עבורכם.

תמורה לכסף- חשוב לנו שתהיו בטוחים שאתם מקבלים את התמורה המיטבית לכספכם, לכן אנו מתחייבים למחירים הוגנים, אנו רוכשים יהלומים ישירות מהמלטשות ומשתדלים לתמחר במתח רווחים נמוך ככל האפשר וכך לאפשר תמורה מרבית לכספכם.

בנוסף, השירות ואחריות שלנו: אנו רואים בשירות לקוחותינו ערך ראשון במעלה ומבטיחים לתת את השירות הטוב ביותר במקרה הצורך. בין השאר ניתן לשנות מידה בטבעות, לחדש ולנקות במידת הצורך, לשדרג ולהחליף יהלום וכל זאת כמובן ללא תשלום.

ג'ויה תכשיטים קניון הבאר

אתר: Joyagold.co.il

Facebook : ג'ויה תכשיטים joya

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות