רכילות

מורן אטיאס עברה לשעון חורף

האירוע החל בקוקטייל חגיגי וארוחת גורמה בניצוחו של שף המלון, רועי ענתבי אשר עיצב מנות בהשראת השעונים החדשים. לאחר ארוחת הערב נערכה הופעה של אמן האשליות חזי דין שהצליח לעצור את הזמן והדהים את הנוכחים.
הגיעו בזמן: רון שחר שרכש במקום שעון צלילה של אומגה, סנדרה רינגלר והשף שגב משה שהגיעו עם החברים שלי גפני ואופק קאירי, ראש העיר תל אביב רון חולדאי, צביקה הדר שרץ מיד בתום האירוע להשקה של השחקנית חנה לסלאו, שחקן הכדורגל מאור בוזגלו ורעייתו מירן, פולינה אלברשטיין שהגיעה עם המנהלת האישית של האוליגרך ארקדי גאידמק שסיפרה שהוא מתכוון לפתוח בישראל רשת חנויות חדשה, מלכת היופי במיל' ילנה ראלף, איציק זוהר עם הצמודה לאורה, ד"ר להבית אקרמן – מומחית לטיפולים אסתטיים שמטפלת בכל סלבס ארצנו, השף פרנק אזולאי, אנשי הטלוויזיה: מירב מילר ואלעד זוהר שהגיע לצד מגי טביבי, גיל וזיו ביילין.

צילום: ערן לם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות