ראשון לציון

כך תיראה הארנה החדשה בראשון לציון

המיקום במתחם ה-1000 נבחר בעיקר בשל הנגישות הגבוהה על עורקי תחבורה ראשיים כמו תחנת רכבת משה דיין וחיבור איילון דרום וכביש 431. כמו כן קו הרכבת הקלה, הקו החום, צפוי להתחיל את מסלולו במתחם ה-1000, לחצות את העיר ולהגיע עד באר יעקב, רמלה ולוד. במתחם ה-1000, מתחם העסקים החדש של ראשון לציון מתוכננים לא פחות מ-1,750,000 מ"ר תעסוקה ו-5,500 יחידות דיור.
ניצן פלג, מנכ"ל החברה הכלכלית: "הושקעה מחשבה רבה בתהליך תכנון הארנה ואני שמח על התוצאה. מדובר על היכל ספורט ומופעים שייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים כיום בעולם ובקרבת עורקי תחבורה ראשיים הנגישים לכל חלקי הארץ."
עדי ברוק, מנכ"ל מנהלת מתחם ה-1000 ציין כי: "מתחם ה-1000 הופך מתכנון למעשה. עירוב השימושים הכולל תעסוקה ומסחר, פנאי, תרבות ומגורים יביא את האזור להיות 'הדבר הבא' במרכז הארץ. אני מברך על יציאתו של מכרז הארנה, זוהי אבן דרך נוספת בהתפתחות המתחם".

הדמיה: סטודיו אריסטו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות