רמת גן

לראשונה: פריצת דרך להקלת עומסי התנועה במזרח העיר

השבוע, לאחר מאבק עיקש, צחי דוד, מנהל מחוז תל-אביב ברשות מקרקעי ישראל, נפגש עם ראש עיריית רמת-גן והשניים גיבשו הסכם משולש בין עיריית רמת גן, רשות מקרקעי ישראל ובית חולים "שיבא". על פי ההסכם, כבר בחודש נובמבר הקרוב תקבל עיריית רמת גן תקציב לטובת תכנון סלילת הכביש, פינוי המבנים שבתוואי דרך משה לוי וביצוע התכנית המדוברת. בכך, ציר משה לוי, המהווה חלק ממערך תנועה גדול המקביל לעמק האלה, יפחית את עומסי התנועה מקריית קריניצי ועד קריית אונו ויקל משמעותית על תושבי אזור מזרח העיר.
ראש עיריית רמת גן מסר: "מדובר במהלך היסטורי לטובת תושבי מזרח העיר ואני גאה להוביל אותו. תכנית משה לוי מדרגת את תושבי רמת-גן בראש סדר העדיפויות, תוך שהיא צופה פני עתיד ומספקת פתרונות תנועה התואמים לגידול הצפוי בחלק זה של העיר. אין לי ספק שהתכנית תישא פרי לעוד שנים רבות קדימה".
סגנית ראש העירייה ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה, עו"ד אביבית מאור נמרודי: "כמי שהובילה את המאבק יחד עם ראש עיריית רמת גן, אני שמחה שלאחר כל כך הרבה מאמצים ומשאבים שהושקעו, קולנו וקול התושבים נשמע והגיעה העת להוציא לפועל את התכנית החשובה הזו. דרך משה לוי הינו חלק ממערך כבישים שאמור לסייע ולהקל בעומסי התנועה לכל מזרח העיר ועל כן מדובר בהסכם חסר תקדים ובבשורה של ממש. אני רוצה להודות לראש העיר שהתווה את החזון ונלחם במשך שנים למען רווחת התושבים".

צילומים: באדיבות עיריית רמת-גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות