חדשות

ליעד אילני במתקפה בעקבות פרסומים שקריים: "כרמל שאמה לאן עוד אתה מתכוון לדרדר אותנו בשבוע הקרוב לפני שתיעלם שוב מחיינו?"

"כרמל שאמה לאן עוד אתה מתכוון לדרדר אותנו בשבוע הקרוב לפני שתיעלם שוב מחיינו הרמת גנים למשרה הנחשקת הבאה?

רק שלשום התבשרנו בדו"ח מבקר המדינה על ניהול כושל של המשלחת ל OECD ובכלל זה אי סדרים כספיים בעניין ההוצאות שלך. אם זה לא הספיק יום לאחר מזה עשית שימוש ציני בשמה של כבוד שופטת בית המשפט המחוזי יעל אילני (אין קשר משפחתי), כאשר הוצאת הודעה שפלה בתפוצות הוואטספ וניסית ליצור מצג שווא כאילו אני תומך בך וכל זאת רק בשל העובדה ששם משפחתנו זהה. איזו בושה.

והנה עבר עוד יום ואתה ממשיך להתעלות על עצמך בתור עו"ד יחד עם עוד חברי מועצת עיר שגם הוא עו"ד, מוציאים הקלטות סתר בניסיון לייצר גניבת דעת של ציבור הבוחרים, כאילו יש ברית ביני לבין זינגר – ברית שאיננה קיימת.

הרי אתה ישבת לצדי בפאנל פומבי בשכונת רמת חן ומול 200 תושבים הצהרתי בפניך, תוך שאני מסתכל לך בלבן של העיניים ואומר שלא אשב בקואליציה לא עם זינגר ולא איתך מה עוד תמציא מחר?

ב- 30.10 רמת-גן אומרת לא לכושלים, לקושרים, למקליטים ולשקרנים".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות