Uncategorized

סופית: הליכוד תומך בצביקה ברוט בבת-ים. השר לוין: "מאמינים שהוא יהיה ראש העיר הבא של בת ים"

יש לציין כי בעבר קיבל ברוט הצעה מנתניהו להצטרף אליו כיועץ בכיר בלשכתו, אך העדיף לבחור באפשרות של התמודדות למען העיר בת-ים. זאת לאחר ששימש כמנהל הקמפיין הישראלי של דונלד טראמפ וכיועץ בכיר לממשלות ומנהיגים ברחבי העולם.

בכר, אגב, נעזר מצידו דווקא במקורב אחר של נתניהו – שבינתיים הפך לאויבו הגדול: עד המדינה ניר חפץ, שהיה דוברו של נתניהו אך החליט להעיד נגדו במשטרה, עבד בתשלום עבור בכר וקיבל מעירית בת-ים סכומים בני שש ספרות – כך על פי דיווחים בתקשורת. גורמים במערכת הפוליטית אומרים כי אם בכר היה ממשיך בתפקידו הוא היה רוצה לראות את חפץ בתפקיד בכיר בעיריה.

ברוט, דור שלישי בבת-ים ומתגורר בה כל חייו, שימש בתפקידים בכירים בעולם התקשורת ומנהל קמפיין המתמקד בהורדת הארנונה ושיפור השירותים העירוניים לתושבים וזוכה לגיבוי של הממשלה לתכניתו. כמעט כל שרי הממשלה אף ביקרו בכנס שערך ברוט לפני חודשיים בעיר, וחתמו על תכנית העבודה שגיבש. הוא נחשב למקורב לנתניהו ומרבה להגן עליו בתקשורת.

השר יריב לוין אמר השבוע לאחר החתימה על מועמדותו של ברוט כי "צביקה ברוט הוא דור שלישי בבת-ים וגר בה כל חייו, כיהן בתפקידים בכירים בניהול מערכות ציבוריות בארץ ובעולם, וצבר ניסיון רב שיסייע לו לגייס את הממשלה ולהוציא אל הפועל את התכנית המקצועית שגיבש עבור בת-ים. צביקה הוא מראשי סניף הליכוד בעיר וזכה לרוב מוחץ בבחירות הפנימיות שהתקיימו בבת-ים. לאור זאת ועל רקע הסקרים האחרונים תנועת הליכוד גאה לתמוך במועמדותו, ומאמינה כי צביקה ברוט ייבחר לתפקיד ראש העיר הבא של בת-ים". לוין הוסיף כי "לאחר הבחירות בכוונתנו לסייע לו בקידום תכניתו להורדת המיסים ולשיפור השירותים העירוניים לתושב. אנו ממליצים לתושבי העיר להצביע בשני הפתקים: הפתק הצהוב עבור צביקה ברוט, והפתק הלבן לרשימת מחל בראשותו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות