חדשות

מי מפחד מדורון אוזן? גם דורון אוזן בדרך להגשת תלונה במשטרה על מסרון דיבה שהוצא עליו. כל זה אחרי תלונה אחרת שהוגשה היום מטעם מתמודד אחר

עכשיו, בשעות האחרונות עלה וצץ מסרון נוסף שנשלח לתושבים בראשון לציון בתפוצה רחבה. הפעם "היעד" הוא המתמודד לראשות העיר, דורון אוזן במסרון כתוב: "סגרנו עסקה. רוצים את רז קינסטליך והירוקים? מצביעים דורון אוזן. לא לשכוח".

במסרון נרמז בצורה בוטה לעסקה שנחתמה בין אוזן, קינסטליך, אבן זהר ודעבול לתמיכה במי שיעלה לסיבוב השני המסתמן מול דב צור.

דורון אוזן והמטה שלו הודיעו כי הם מתכוונים להגיש תלונה במשטרה נגד מי ששלח את המסרונים האלו.

המסרון שמופץ בשעות אלו בתפוצה רחבה נגד אוזן

יהיה מעניין לראות עם אותו שולח כנגד אוזן הוא זהה למי ששלח אמש נגד עג'מי. האם מישהו במחנה שנותר מחוץ להסכם מנסה לפגוע למשל באוזן, שלפי הסקר האחרון שהוציא דווקא מחנה דב צור, מסתמן כמתמודד השני בעל אחוזי התמיכה הגבוהים?

אוזן עצמו הוציא הודעה נחרצת בעניין בה כתב: "היום הופצו מסרונים בניידים של כל תושבי העיר עם קישור אלי ולמועמד אחר. מאז תחילת הקמפיין אני לא משתמש במסרונים בתפוצה רחבה, כי אני לא מאמין שזה משרת את הקשר האישי והישיר שיש לי עם התושבים. ישנם יריבים פוליטיים, שנכנסים ללחץ מהעובדה שאנחנו בדרך לניצחון, ומנסים בכל דרך להשמיץ או לפגוע.

תוגש תלונה במשטרה למען ההגנה על פרטיות התושבים וזיוף. אנחנו נשים סוף להשמצות ולשקרים. זו לא דרכי ובטוח לא דרכה של העיר. אנחנו ננצח בטוב ונביא מנהיגות חדשה לראשון לציון".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות