חדשות

עשרות חשודים כסוחרי קוקאין סברו כי פעילותם הפלילית באמצעות אפליקציית טלגרם בטוחה מחשיפה, עד שגילו שבקרבם סוכן סמוי

במהלך ההפעלה נכנס הסוכן לקבוצות הפצה של קוקאין בטלגרם, עבר תהליך "סינון בטחוני" של פעילי הרשת לרבות בדיקת זהות, העברת מסמכי זיהוי רשמיים שלו ודפים אישיים שלו ברשתות החברתיות, ולאחר תהליך אישור ממושך, הוגדר על ידי אנשי הרשת כסוחר מהימן שאין לחשוש מפניו, והחלו לספק לו סמים בכמויות מסחריות.
הסוכן, בעל ניסיון אישי בתחום הסחר בסמים, הפך ללקוח מועדף הזוכה להמלצות בקרב פעילי סחר בקוקאין כאחד שאפשר לסמוך עליו. במשך חודשים, עסק הסוכן ביצירת קשר באפליקציה ובמפגשי קניית הסמים, תוך שהוא מלווה לאורך כל הדרך על ידי מערך הסוכנים של יחידה מרכזית במשטרת ישראל.
במהלך ההפעלה הוציא לפועל "הסוחר" המשטרתי 22 עסקאות "מסחריות" של קוקאין, 14 עסקאות קנאביס, ועסקת MDMA בגבישים למהילה במי שתייה ( סם הזיות המכונה "המים של הרב").
משעות הבוקר, צוותי מעצרים רבים של משטרת ישראלית ישראל עוסקים במעצר החשודים בנתניה, רחובות, פתח תקווה, רמלה, כפר סבא, לוד, טייבה ורמת גן.
החשודים יובאו בשעות הצהריים בפני שופט בבית משפט השלום בראשון לציון.

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות