רמת גן

האם תוקם בקרוב מנהלת שכונות ברמת גן?

כמו כן יעשה שיתוף תושבי השכונה באמצעות משאל בסוגיות הנוגעות לחיי היום יום שלהם. למשל, אם מנהלת מסוימת תרצה לחגוג יובל שנים לשכונה בה היא ממוקמת – היא תוכל לבצע את כל השלבים המקדמיים וההכנות לאירוע בעצמה- והעירייה תקבל את הפניה ותטפל באירוע בצורה טובה יותר. דוגמה נוספת היא בנושא הניקיון: בעזרת המנהלות יוגבר נושא הניקיון בכל שכונה וימונו נאמני ניקיון שכונתיים שיהיו אחראים על מתחמים בכל רחבי העיר.
הרעיון שעומד מאחורי ההצעה המהפכנית הוא השקעה במענה ספציפי לכל שכונה ושכונה בשיתוף התושבים בצורה המיטבית.
ראש העירייה ישראל זינגר מסר: "הקמת מנהלות השכונות נועד בבסיסו לתת מענה טוב יותר ושירות יעיל יותר ונקודתי לתושביה של רמת גן. הקמת המנהלות תבסס את מודל הקהילתיות ותקדם את העשייה הייחודית של כל שכונה ושכונה בעיר, שוב, מתוך תפיסה כי לכל שכונה ברמת גן יש אופי משלה וצרכים הייחודיים רק לה. אני בטוח שבעזרת המנהלות השכונתיות אותן אקדם בקדנציה הבאה שלי כראש עירייה נוכל למצות את הפוטנציאל הגלום בכל שכונה"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות