בת ים

כאן עושים ספורט: הושלמה הקמת חמישה מתחמי כושר חדשים ברחבי העיר

המתחמים החדשים המותקנים על ידי החברה לתרבות, פנאי וספורט וקרן המתקנים של המועצה להסדר הימורים בספורט – הטוטו. הם מצטרפים לשבעה עשר מתחמי כושר קיימים ברח' ליבורנו פינת כ"ט בנובמבר, ברחבת האודיטוריום ברחוב הדדי, בגן הניצחון ברחוב הרימון פינת האתרוג, בגן ברוואר בסמטת הראשונים, ברחוב שפרבר, בשד' העצמאות, ברח' דניאל, בגן אשכול, בטיילת, בגן הי"א, סמוך לבית ספר רמות (קרן היסוד 12) , בגן יערי ברמת יוסף, בגן הנ"ד ברחוב יוספטל דקר ומתקנים נוספים ברחוב הנביאים, גן גביזון (בצד של רחוב המעפילים), רחוב הגבעות, ובחוף תאיו.
הקמת מתחמי הכושר היא חלק ממדיניות העירייה להגברת הפעילות הגופנית ולעידוד אורח החיים הבריא בקרב התושבים בכל הגילאים.
בשנים האחרונות נרשמה עלייה ניכרת של מספר התושבים בבת ים העוסקים בפעילות גופנית בעיר, במתקנים במתחמים במרחב הציבורי, בחוגים במרכזים הקהילתיים, באגודות הספורט ובמסגרת שבוע הספורט העממי ופעילות ייעודית לקהל הרחב ללא תשלום, במסגרת אירועי הקיץ.

צילומים: דוברות עיריית בת ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות