רמת גן

העתיד מתחיל מכאן: נחנך בית פרידמן להצלחה ולמנהיגות לנוער ברמת גן

"בית פרידמן" הוא מיזם משותף של קרן שולמית ואלחנן פרידמן, עמותת "גשר אל הנוער" ועיריית רמת גן, שחברו למען מטרה משותפת – להעניק הזדמנות שווה וליווי לבני נוער להצלחה ולמנהיגות. מטרת הבית היא לסייע לבני נוער, ללוות אותם, לתמוך לימודית וערכית ולהכינם לבגרויות. בנוסף, המיזם נועד להכין את הנערים לגיוס משמעותי בצה"ל וללוות אותם בהשתלבותם באקדמיה ובשוק העבודה.
בני הנוער המשתתפים בתוכנית לומדים במסגרות החינוך הרגיל, מגיעים לבית שלוש פעמים בשבוע ו/או לפי צורך, לאחר שעות הלימודים. כחלק מתקנון הפעילות, הם נועלים נעלי בית, אוכלים ארוחת צהריים חמה, מפקידים טלפונים ניידים, נכנסים לשיעורים פרטניים, מקבלים חונכות אישית ולסיום עוברים פעילות העשרה חברתית-קבוצתית בנושאים שונים. אל כל נער ונערה משויך מנטור אישי, שמלווה אותם בהתאם לצורכיהם ולחזקותיהם, עד הגיוס לצה"ל ואף במהלך שירותם הצבאי.

צילום: אילן ספירא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות