ראשון לציון

לך מיותר ולי זה אוצר

התלמידים בשיתוף ההורים תרמו מוצרים רבים שאינם בשימוש בבית ואספו במשך שבועות מאות מוצרים מגוונים למכירה ביום ההפנינג. לטובת המבצע נרתמה גם קהילת הורי בית הספר "בן גוריון" הסמוך למקיף י"ב שתרמו כ-100 עוגות עבור הפרויקט. דוכנים רבים עמוסי מוצרים מלאו את רחבת מקיף י"ב והתלמידים שיווקו ומכרו את המוצרים. היענות הקהילה הייתה מרשימה ביותר ואת רחבת מקיף י"ב מילאו הורים רבים ותושבי נחלת יהודה, והחגיגה הייתה גדולה. במהלך ההפנינג נאספו אלפי שקלים שיסייעו בהקמת הקייטנה במועדונית.
מנהלת מקיף י"ב, סיגל פנט מסרה: "הפרויקט הוא חלק ממעורבות חברתית בית ספרית ותרומה לקהילה שצוברת תאוצה רבה במקיף י"ב בשנים האחרונות. אין ספק, שהתלמידים עושים עבודת קודש במקומות ההתנדבות השונים. בפרויקט זה, בזכות הכספים שנאספו ותרומת קהילת נחלת יהודה, התלמידים ירכשו משחקים ויפעילו מועדונית לילדי השכונה בחנוכה".

צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות