רמת גן

סוכות בתמונות: כך נראו החגיגות ברחבי העיר

אווירת החג המשיכה אל הפארק הלאומי, שם התקיים אירוע סוחף של הרקדה ושירה בציבור. ימים ספורים לאחר מכן וכמיטב המסורת, התקיים במקום האירוע המוטורי "מועדון החמש", שמשך אליו המוני מבקרים מכל רחבי הארץ. במסגרת האירוע הוצגו לראווה מאות רכבים עתיקים וקלאסיים, לצד רונדו מרשים בו נסעו מגוון רכבי אספנות משנות ה-20 ועד שנות ה-80, ששוקמו ושופצו.
במוצאי החג נערכו הקפות שניות בארבעה מוקדים שונים ברחבי העיר – כיכר רמב"ם, שכונת ראשונים, רמת שקמה ורמת עמידר. עם סיום קריאת המחזור השנתי של קריאת התורה והתחלת הקריאה מחדש, החלו התהלוכות החגיגות עם ספרי תורה ודגלים, שסחפו את ההמון עד השעות הקטנות של הלילה.
ראש עיריית רמת-גן מסר: "כמדי חג, אני שמח לראות שאלפי תושבים הצביעו ברגליים והצטרפו לחגיגות הקהילתיות ברחבי העיר. נשמח להמשיך לקדם את תחום התרבות, כדי שרמת-גן תמשיך לשקוק חיים ולהציע מגוון אפשרויות בילוי לכל המשפחה".

צילום: דימה דורף ואילן ספירא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות