ראשון לציון

עיריית ראשון לציון חילקה מלגות לספורטאים צעירים

הספורטאים המצטיינים:
אוראל ריבשטיין (9): הצעיר מבין הספורטאים שקיבלו מלגה. אומנם רק בן תשע אך מציג רזומה ארוך ומרשים. כבר שנתיים שהוא מחזיק בתואר אלוף ישראל, כאשר השנה הוא גם הוסיף וייצג את נבחרת ישראל בשלוש תחרויות בינלאומיות ואף קטף את המקום הרביעי באליפות אירופה. כמו כן אוראל השתתף באליפות אירופה לתלמידים והוביל את קבוצתו לזכייה באליפות הארץ עד גילאי 11.

לוטם רייף (16): הבוגר מבין הספורטאים שקיבלו מלגה. בגיל 21 סהר הוא חבר נבחרת ישראל בג'ודו ובסמבו. בשנה האחרונה סהר עלה על הפודיום פעמים רבות כאשר גולת הכותרת הייתה זכייתו באליפות הארץ בסמבו אשתקד, זו שהתווספה לתואר של שנה לפני כן וגם הוסיף מדליית ארד באליפות ישראל עד גיל 23 בעודו בין 20 בלבד.

נטע איבזוב (12): נטע היא נצר למשפחה שכולה ריקודים. וכחלק ממשפחה ענפה שכזו, נטע לא אכזבה ובשנת התחרויות האחרונה היא קטפה את מדליית הכסף בשתי קטגוריות שונות. לתארים אלו הוסיפה נטע בהמשך העונה גם את המקום החמישי והנחשב בגרנד הפרי היוקרתי בסלובקיה.

מיכל איטלמן (16) ורון ברנר (16): הצמד שרוקד ריקודים סלוניים כבר שנים רבות ביחד הופך אט אט לצמד המוביל בארץ ולראייה הרזומה שלהם: אלופי ישראל בשנתיים האחרונות, בשתי קטגוריות שונות. המקום התשיעי והמכובד באליפות העולם 2017 ומקום מובטח באליפות העולם 2018.

נובל לויטן (12): נובל היא דוגמה חיה לספורטאית בכל רמ"ח איבריה. מלבד הצטיינותה בטניס נובל היא גם אלופת הארץ לגילה בריצות שדה. זכתה בשנה החולפת במקום השני באליפות ישראל בטניס והוסיפה על כך מדליית ארד בתחרות בין-לאומית.

נעה וליקיי (13): זכתה באליפות ישראל לזוגות בשנה החולפת ומסומנת כאחד המטאורים של הענף בארץ. לראייה , נעה נבחרה כחלק מהתכנית התחרותית של איגוד הטניס, וראשי הענף משבצים אותה כחלק מדור העתיד של נבחרת הדיוויס.

עלמה יוסף (13): עלמה משחקת לאורך שנים בקבוצות הגיל הגדולות ממנה וכדרך קבע היא נמצאת בצמרת הדירוג הארצי. עלמה מדורגת בין שלוש הטניסאיות הטובות בארץ עד גילאי 15 .

צילום: חורחה נובומינסקי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות