Uncategorized

שר הכלכלה אלי כהן קורא להצביע לדורון אוזן בראשל"צ: "רואה אצל דורון שלושה דברים קריטיים: ערכים, עשייה וניסיון"

במהלך הסיור סיפר אוזן לשר כהן: "בכוונתי להקים פורום עסקי כלכלי שישתף פעולה עם העסקים הקטנים במטרה להביא למקסום הפוטנציאל הקיים בהם. המטה יסייע לעסקים בקליטה, רישוי, שיווק ומיתוג. בנוסף, אפעל להפחתת הארנונה ומס השילוט. נחדש ונמתג את רחובות רוטשילד והרצל על ידי תכנית שנתית שכוללת פתרונות חנייה מתקדמים, מעבר לתאורת 'לד' ומתיחת פנים כוללת שתהפוך את הרחובות לאטרקטיביים ומלאי חיים. נעצור את הקמת הרכבת הקלה ונפעל להקמת רכבת תחתית, נפתח אזורי תעשייה ותעסוקה ברחבי העיר ונספק אפשרות לבעלי עסקים (גם תושבי חוץ) אשר מעסיקים את תושבי ראשון ליהנות משירותי חנייה מוזלים. יש עוד הרבה מה לעשות, אבל בשורה התחתונה נהפוך את החיים של בעלי העסקים לטובים יותר".
שר התעשייה והכלכלה, אלי כהן, כאמור הביע תמיכה חד משמעית באוזן ואמר: "ממשלת ישראל מאחורייך, נסייע לך לקדם נושאים ואת העיר כולה. לפני עשר שנים התמודד רוביק דלינוביץ לראשות העיר ועשה מהפכה, כך יהיה גם בראשון לציון".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות