חדשות

היטלר, משטרה, פוליגרף ועוד מטעמים. חילופי המהלומות בין ישראל זינגר לכרמל שאמה הכהן הגיעו לטונים צורמים במיוחד

וכך כתב זינגר: "חסר כבוד וחסר גבולות! אותו אחד שדמעות תנין זולגות מעיניו בשבועות האחרונים, בטענה שהכפישו אותו בבחירות הקודמות , בנה ״להקת מעודדות״,שבצורה מתוזמנת וללא חסכון בבושה ואמצעים מכפישה בשבועות האחרונים אותי, את עובדי העירייה ואת רוב תושבי רמת-גן ,שתומכים ומאמינים בדרכי.

אך כשהגבול נחצה ברגל גסה – הגיע הזמן לרסן את מקהלת הכחש והביזוי. אתמול הגשתי תלונה במשטרה על סרטון שהופץ בו אני משווה להיטלר (לפיהרר). מאמין שבקרוב חלק מלהקתו תגיע למשטרת רמת-גן לתת הסברים.
תכליתו של מסע ההכפשות הנואל והמתואם הנ"ל – הינה לזהם ביד גסה את השיח הציבורי והישגי העשייה , תוך הטלת רפש וזריית חול בעיני תושבי רמת גן. הגיע הזמן שתושבי רמת גן יגידו דיי לפוליטיקאים שמזהמים את השיח הציבורי. אני אמשיך לשמור על תרבות ויכוח ושיח נקי, וקורא לכל המתמודדים לא לרדת לרמה הבזויה שפגשנו השבוע".

התלונה במשטרה שהגיש זינגר נגד שאמה הכהן ואנשיו בגין הסרטון שדימה אותו להיטלר

כרמל שאמה הכהן שהיה באותו זמן של פרסום הפוסט של זינגר, בחוג עם צעירים וסטודנטים יצא ממנו וגילה עשרות הודעות בנייד שלו שמבקשות ממנו להגיב לדברים שהטיח בו זינגר ולתלונה שהוגשה במשטרה. וכרמל שאמה הכהן החליט להגיב גם הוא בפוסט קשה כנגד זינגר, כשהוא קורא לזינגר לערוך מולו "דו-קרב" של פוליגרף מול פוליגרף כדי להוכיח שמי ש"בישל" את הסרטון המדמה את זינגר להיטלר, היו דווקא אנשיו של זינגר עצמו.

וכך כתב שאמה הכהן: "יש לנו כעם ישראל וכיהודים שני דברים שהם בליבנו ומקודשים לכולנו והם: זכר השואה והניצולים והשני זכר חללי צה"ל והמשפחות השכולות. אתמול בלילה ראש עיר בישראל חילל את אחד מהם בצורה צינית, שפלה וחסרת תקדים. אתמול בלילה יצאתי מחוג בית עם תיכוניסטים מקסימים, ובטלפון המתינו לי הודעות על כך שזינגר הגיש תלונת שווא במשטרה (זה בחינם אם אין לך מוסר וקווים אדומים) ומתבכיין ומתקרבן שמטעמי הופץ נגדו סרטון שמשווה אותו להיטלר. שוב בלחץ הבחירות, האיש החלש הזה ,זינגר, מפחד וחוצה קווים אדומים במטרה להכפיש כמו ב- 2013, במקום לספר על פועלו ותוכניותיו לטובת העיר.
להלן אשתף אתכם בעובדות:
1. ביום 28.8 יומי האחרון בפריז, הועבר לי קישור לסרטון סאטירי, שבו נלקח קטע מפורסם מסרט קולנוע ובו הסצינה המפורסמת של היטלר מאבד עשתונות בבונקר מול אנשיו, כאשר התרגום מגרמנית הוחלף בדברי סאטירה על מצב העיר וההיסטריה של זינגר ממני (קטעים סטיריים של אותו קטע בהקשרים אחרים יש למכביר ביוטיוב).
2. מייד פניתי למנהל הקבוצה בוואטסאפ בדרישה שיסיר זאת מרגישות לעניין ומתוך הנחה שמדובר במלכודת שפלה מצידו של זינגר (צילום ההתכתבות מצורף לפוסט זה).

ההתכתבות של שאמה הכהן בה הוא מבקש להסיר את הסרטון המדובר כבר ב-28 באוגוסט

3. הסרטון הורד מייד ולמעשה מעולם לא הופץ על ידי או מי מטעמי ואין לנו שום קשר לדבר. כמו שאתם יודעים, כשאנחנו מפיצים אתם רואים זאת. 
4. מישהו אכן הכין והשקיע בהכנת הסרטון וזה לא חובבן. כל פעיליי יודעים שבאותה עת לא היה לנו אפילו חומרים 
המסקנה מהפוסט השפל והציני של זינגר שמדובר בעץ עקום שלא יתיישר ואינו ראוי להקרא איש חינוך או איש ציבור, חלש וחסר גבולות. שתקתי ב -2013 מתוך ממלכתיות וטעיתי הפעם לא אשתוק. 
אני מזמין את זינגר לפוליגרף הדדי בפיקוח של שופט בדימוס בשאלה למי יש יד בהכנת הסרטון ובשימוש בו? תוך התחייבות לציבור להסיר מועמדות על ידי מי שימצא דובר שקר". 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות