רמת גן

בפעם השלישית ברציפות: רמת גן מוכיחה שהיא מוכנה לשעת חירום

מוכנות העיר רמת גן לחירום היא תולדה של עשייה יומיומית עירונית נרחבת בתחום. ברחבי העיר פזורים כ-136 מקלטים ציבורים בהיקף של 18,000 מ"ר. מחלקת שירותי חירום באגף ביטחון ואכיפה בעיריית רמת גן, אמונה על הכנת מערך החירום העירוני ומשקיעה ללא הרף ובכל ימות השנה בתחזוק מיטבי ובהכשרת המקלטים בתחומה. כראיה לכך, זכתה רמת גן ב-5 כוכבי יופי זו השנה השלישית ברציפות ובדגל היופי הארצי, עבור מוכנות מקלטים ציבוריים. בעקבות זכייה זו, הוענק לרמת גן פרס כספי מפיקוד העורף לטובת עבודות שיקום ואחזקת המקלטים הציבוריים.
"תחרות שיח מקוון בעורף" התקיימה גם השנה במטרה לבדוק את מוכנות הרשויות המקומיות לחירום במדיה המקוונת. הפעם זכתה רמת גן ב-5 כוכבי יופי בקרב הערים הבינוניות עבור ארגון המידע באתר העירוני, המספק תוכן נגיש וברור להיערכות ולהתמודדות בעתות חירום, כדוגמת רעידות אדמה, שריפות, שיטפונות, ירי רקטות וכדומה.
ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר מסר: "העירייה הוכיחה שוב כי היא מוכנה וערוכה לזמני חירום בכל עונות השנה, כחלק ממאמץ עירוני נרחב בהובלת מחלקת שירותי החירום. המוכנות תאפשר לנו לשמור על הסדר הציבורי ולפעול כראוי בזמן אמת, למען תושבי העיר, ביטחונם ושלומם".
מנהל מחלקת חירום, דני מאור הוסיף: "מחלקת החירום רואה חשיבות רבה בתחזוק ושמירת כשירות המקלטים, מתוך הבנה כי במלחמה הבאה יתכן ותושבים רבים יזדקקו לשהייה במקלט הציבורי, כחלק מהנחיות ההתגוננות. בנוסף, הוקם גם צוות עירוני שיסייר במקלטים אלו בעת חירום ויסייע לתושבים ככל שניתן, על מנת לאפשר חזרה מהירה יותר לשגרה".

צילום: יחידת ההסרטה של פיקוד העורף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות