תרבות

סי היימן: יומן מסע מרגש לכבוד הדיסק החדש עם אלעד שודלר "שירים מבית אבא"

ואני? "אני הולכת אלי "… כמו בשיר מספר 8 באלבום החדש למילותיה של לאה גולדברג, חזרתי הביתה לתל אביב שלי האהובה ועליתי ב 2.8 לבמה ב"קאמרי" תל אביב בפני אולם מלא עם המופע הנלווה לדיסק שנלווה למופע "שירים וסיפורים מבית אבא" ביחד עם אלעד שודלר הנפלא ששר, ניגן והפיק מוסיקלית את המופע ואת  האלבום ביחד עם משה לוי, ואירחנו ביחד את תומר עפרון בני בכורי, אהוב לבבי, מוסיקאי מצוין בפני עצמו.

היום, פחות מחודש אחריי, בידיים רועדות מהתרגשות הגעתי לאילי גורליצקי, ב-"אשכולות", החברה לזכויות האומנים המבצעים והגשתי לו את האלבום… כן, זה רגע חשוב, הרגשתי שעושה היסטוריה קטנה וצדק משפחתי. עברתי חנות אחרי חנות בתל אביב, לראות, לשמוע, לחוש את רחשי הרחוב והקהל שלי. אני כ"כ מסורה אליו ואוהבת מעומק ליבי. שמחתי לשמוע שכל העותקים  אזלו ושהתו השמיני, חברת התקליטים שחתמתי איתה הפצה והם בית לאלבום שלי, מילאה מיד את החסר.

שנה חדשה הגיעה, זה חג שמעלה זיכרונות, ריחות, צבעים, מנגינות ואפילו משפחה מיוחדת ולא לגמרי סטנדרטית שהייתה לי בילדותי. אז איפה האלבום הזה מוצא אותי??? בעשייה צפופה, בתחושת מסע עמוק של מחשבות וזיכרונות, בעיקר טובים… אני עוברת חנות אחרי חנות- דיסק סנטר, האוזן השלישית, אילן בן שחר… ובכל מקום שומעת את הצלילים בוקעים, זה אף פעם לא מפסיק לרגש אותי… לשמוע שיר של אבא מרגש שבעתיים. אני מרגישה שכל המאמץ העצום, האינטנסיבי, מתרכז כעת לצלילים ענוגים שעוטפים לי את השנה החדשה בהמון אסירות תודה כי זכיתי.

בימים האלו אני יוצאת למסע הופעות סתיו 2018 עם "שירים וסיפורים מבית אבא", הלוח מצורף בכתבה ואני מזמינה את כולכם, בואו להרים איתנו כוסית לכבוד אבא, לכבוד השנה החדשה והמסע העמוק שממשיך ומתעצם. בואו  לשמוע את הסיפורים והשירים מהדיסק החדש והמופע. בבוקר 10.9 יום שני א' של ראש השנה אני אהיה בספיישל עם יורם רותם בגלי צה"ל 0800- עד 0900.

לינקים לשמיעת האלבום: 

https://goo.gl/mq8HCy

http://patiphon.co.il/music/eiz8227TKP

סי היימן. שירים וסיפורים מבית אבא .לוח מופעים סתיו 2018
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות