בת ים

מבצע "החלילן מהמלין" בבת ים מתרחב

מבצע הריסוסים וההדברות יתבצע כעת בגזרה הבאה: מצפון – רחוב ירושלים, מדרום – רחוב יוספטל, ממזרח – שדרות כצנלסון וממערב – דרך בן גוריון, ויכלול בין השאר את שיכון ותיקים, אזור גן הניצחון ואזור מרכז-מערב העיר.
מטרת מבצע ההדברה, אותו מוביל מוקד משו"ב 107, היא לרכז כוחות באזורים בהם התקבלו דיווחים רבים במוקד ולבצע במקום הדברות על ידי מספר צוותים, על מנת שניתן יהיה לחסל את תופעת המזיקים והמכרסמים שנתגלו בו.
ריבוי מכרסמים ומזיקים היא תופעה שנגרמת בשנים האחרונות בעקבות עליה בכמות הבניה (תמ"א 38), העבודות לסלילת הרכבת הקלה וכן כתוצאה מהזנחה בבניינים פרטיים שבהם אין ועדי בתים ותחזוקה שוטפת.
באמצעות הרחבת הפיילוט שכולל הדברה מוגברת ובשילוב תאגיד המים, סבורים בעירייה כי יצליחו למגר את המכרסמים. יחד עם זאת יש צורך בשיתוף פעולה מצד התושבים, שנדרשים לנקוט בצעדים לסילוק המכרסמים מהשטחים הפרטיים, ובכלל זה: טיפול ואחזקת הביובים הפרטיים בתוך השטחים הפרטיים, ניקוש עשביה וגיזום שיחים, טיפול במקורות מים עומדים, שטיפת המקלטים בבניינים, ושמירה על הניקיון בסביבת פחי האשפה.
לפרטים ולדיווח על מפגעים: מוקד משו"ב 107, 24 שעות ביממה.

צילום: דוברות עיריית בת ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות