ניוזים חמים

סערה ברשתות החברתיות בפתח תקווה: "מדוע רמי גרינברג, מועמד לראשות העיר, מסתיר את הכיפה שעל ראשו?"

וקרן מוסיפה: "יצא לי לראות אותו מספר פעמים ולא זכור לי שראיתי אותו עם כיפה, אבל אני יודעת בוודאות שהוא דתי".
"זה היה ידוע. הוא חובש כיפה קטנה. זה חלק מהסיבה שלא אבחר בו…הוא לא יכול לרקוד על שתי חתונות", כתבה לי בשיח סוער שהתעורר בעניין בפייס בוק. תושבת אחרת, קרן כתבה באותו שיח דברים חריפים לא פחות: "יש משהו בעיניים של רמי גרינברג שלא משדר לי יושרה. זו תחושתי האישית ולכן אני לא אתמוך בו. אני גם יודעת שהוא דתי אך לא רואים זאת בשום מקום ואף יצא לי לראות אותו מספר פעמים בשכונה ולא זכור לי שראית כיפה ואני יודעת בוודאות שהוא דתי".
היו כאלו שיצאו להגנתו של גרינברג כמו נינה שכתבו: "לכל הפגישות הוא מגיע עם כיפה וכשמצלמים אותו מצלמים בפנים ולכן לא רואים את הכיפה. אני. לא באה לשכנע לתמוך בו או בעדו, אבל להכריע על סמך זה שהוא דתי, נראה לי לא ענייני".
יהודית מסכמת: "תמיד יהיו דתיים וחרדיים במועצה, השאלה מה המחיר".
תגובת מטה רמי גרינברג: "חבר המועצה שנלחם על שוויוניות בתקציבים בין דתיים לחילונים זה גרינברג. בזמן שהעירייה בקדנציה האחרונה נהגה בחוסר שוויונית וניתן לראות את המחטף שעשו רק בישיבת המועצה האחרונה, שהעבירו עשרות מבני ציבור ברגע האחרון לעמותות שונות. אז כאמור, היחיד שפעל לשמירה על הסטאטוס קוו זה גרינברג והיחיד שישמור עליו ועל שוויוניות בתקציבים ובשטחי הציבור זה גרינבג. מה שלא קרה בקדנציה האחרונה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות