חדשות

מי מציע קו שאטלים חינם לתושבי ראשל"צ, חניונים תת קרקעיים ואפילו מנהרה לכביש 4, וכל זה כדי להיחלץ מהפקק?

הנקודה השלישית- רישות העיר בשבילי אופניים."תחבורת האופניים בישראל היא אחד מאמצעי התחבורה בעלי שיעור ההתרחבות הגדולים ביותר והיא יכולה לשמש את התושבים לצרכים יומיומיים. כחלק מפתרון בעיית התחבורה עלינו כרשות מוטלת האחריות לעודד את הרכיבה על ידי הצבת תנאים הולמים ונוחים ככל שניתן".

לשבילי האופניים מתחברת הנקודה הרביעית, שדרוג מערך התחבורה הציבורית בעיר. במסגרת התכנית אוזן מציע קווים חדשים, הגדלת תדירויות, אוטובוסים חדשים מדגם בעלי רמת זיהום אויר נמוכה ותחנות אוטובוס משודרגות.

הנקודה החמישית של אוזן הינה הגדלת מוקמות החנייה וזאת על ידי רכישת חניות בחניונים פרטים שיהיו מיועדים לתושבי השכונה.

בנקודה השישית אוזן מתחייב לקדם מנהרה לכביש 4 ובנקודה השביעית מתחייב לקדם כביש טבעת (כביש היקפי) שיקל על הכניסה והיציאה מהעיר.

אוזן מסביר: "יחד נהפוך את ראשון לציון לעיר שמנוהלת באחריות, רגישות, ביושר וניקיון כפיים. עיר שלוקחת אחריות ולא בורחת מאחריות."

 

 

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות