Uncategorized

סערה בר"ג. עתירה נגד אילן ביטון על מודעה שהוציא: "מוליך שולל ומטעה את הציבור לחשוב שמישהו יתאחד מאחוריו, כשהוא מפגר מאחור"

מי שהחליט לא לשתוק זה ליעד אילני. יורם דורי, יועץ התקשורת של ליעד אילני מסר ל"ניוזים מרכז": "היועצים המשפטיים של מטה הבחירות של אילני לראשות עיריית רמת-גן הונחו להגיש תלונה דחופה לוועדת הבחירות בגין הטעיית ציבור הבוחרים ודרישה להפסקת פרסום המודעה השקרית. אם ביטון רוצה להביא לשינוי, הוא מוזמן להצטרף למי שכבר קרוב ל-5 שנים פועל בנושא לטובת תושבי רמת-גן ולהתאחד עם אילני, היחיד שינצח את זינגר".

גורם פוליטי בכיר ששוחח עם "ניוזים מרכז", אמר: "הזוי שבן אדם שבסקרים נע בין 3-5 אחוז מציג עצמו כמוביל מחנה של מועמדים להם יש 9%, 12% ו- 16%. הוא רק הרחיק אותם ממנו. לא ברור מי נותן לו את עצות האחיתופל האלו".

המודעה כפי שהיא מורסמת היום וגורמת לסערה ועתירה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות