חינוך

לחץ של ההורים ופניות של דורון אוזן וקרן דנה הביאו את העירייה למצוא הסדר לגבי הצהרונים והתשלום לסייעות במהלך החגים

אתמול פנו אוזן וקרן גדה לאייל אשד, ראש החטיבה לגיל הרך ודרשו לדעת מדוע התקבלו החלטות אלו על ידי החברה העירונית האמונה על הצהרונים. יחד איתם דרשו לדעת זאת גם הורים רבים שכתבו פוסטים ברשת ואף פנו טלפונית לקבלת הסבר.
בעקבות פניות אלו ולחצים הולכיםוגוברים בעיריית ראשון לציון החליטו היום למצוא הסדר עם הסייעות ואף ההורים.
כך יהיה לפי עיריית ראשון לציון: "התשלום על הצהרונים הינו שנתי, כפי שמקובל בכל הארץ, ולא חודשי ובגינו גם נעשה התשלום לצוותים המקצועיים והמסורים. כלומר עובדות הצהרונים תקבלנה את כל ימי החג כימי עבודה. מאידך, הימים מוחזרים להורים בחופשות במהלך השנה. באופן ייחודי, הורים המעוניינים לרשום את ילדיהם החל מחודש אוקטובר או כאלה שכבר נרשמו ומעוניינים לבטל יוכלו לעשות כן.
דורון אוזן, אמר היום על החלטת העירייה: "מדובר בפתרון חלקי שכן עדין אין מענה לילידים בחופשת הסוכות והצהרון מתחיל ב-4.9.2018 כאשר שנת הלימודים מתחילה ב – 2.9.2018. אנחנו ממשיכים במאבק זה למען ההורים העובדים, ילדינו ועובדות הצהרונים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות