גבעתיים

עיריית גבעתיים בשיתוף ארגון איחוד הצלה מציגים את "תן כבוד" פרויקט שיסייע לקשישים לפתור את בדידותם

כל המתנדבים בפרויקט, שהם בני 20 ומעלה זוכים להכשרה במתן עזרה ראשונה מטעם ארגון איחוד הצלה, בקורס ייחודי ומקיף בן 44, שעות המוכר הן על ידי משרד הבריאות והן על ידי משרד החינוך. חשוב לציין כי גם לאחר הקורס, המתנדבים עשויים להיתקל במצבים שונים במהלך ההתנדבות ולשם כך הוקם מערך לתמיכה ולהדרכה שוטפת במתנדבים.
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים מסר: "אני רואה את נושא הסיוע לאוכלוסייה המבוגרת כיעד מרכזי. מזה מספר שנים, אנו מסייעים לקשישים הנותרים בודדים במהלך החגים וכעת, בהובלתו של ארגון איחוד הצלה שפועל ועושה רבות למען האוכלוסייה המבוגרת בכל הארץ, נוכל לסייע לאנשים היקרים הללו להפיג את בדידותם גם ביום יום, אם בשיחה וחברה ואם בסיוע רפואי בסיסי. מדובר לדעתי בפרויקט מקסים בעל חשיבות רבה ואני שמח על העניין הרב שהנושא מעורר ועל הביקוש הגדול מצד תושבי העיר שנחשפו לפרויקט להתנדב".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות