ראשון לציון

חבל על הזמן: הושק שירות זימון תורים בעירייה

בעת הזמנת התור תתבקשו להכניס את מספר הזהות שלכם, והוא ישמש לזיהוי שלכם ולקבלת התור המוזמן באמצעות עמדת זימון התורים המוצבת בכניסה למרכז השירות המבוקש. בעת ההגעה למרכז השירות, יש לגשת לעמדת זימון התורים, לבחור באפשרות "יש לי תור מוזמן", ולהזין את מספר הזהות שהוקש בעת זימון התור. ניתן להגיע בטווח של 15 דקות מהמועד שנבחר. אי הגעה בטווח זמן זה תבטל את התור המוזמן. נציין כי ניתן עדיין להוציא פתק לתור הרגיל.
מהלך זה הוא צעד נוסף במסגרת מדיניות העירייה להיפרד מהשימוש בנייר מצד אחד ומצד שני להקל ולהנגיש את המידע דרך מגוון פעולות באתר האינטרנט שיקצרו את זמן ההמתנה ואף עשויים לחסוך את הטרחה בהגעה לעירייה. כזכור, לאחרונה מינהל הכספים והתקשוב בעירייה השיק אפשרות לתשלום באתר האינטרנט העירוני עבור ארבעה משירותי העיריה: תיק מידע תכנוני לחלקה, תיק מידע להיתר, בקשה לקבלת מידע ובקשה לכריתה או העתקת עץ.

ניתן להתרשם מהשירות החדש כאן:http://www.rishonlezion.muni.il/service/Pages/zimoon_torim.aspx

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות