חדשות

צפו והאזינו- דרמה בבת-ים: אסתר פירון אמנם הכחישה, אך כעת נחשפות ההקלטות בהן היא קובעת כי יוסי בכר אינו כשיר לכהן כראש עיר

מדובר בלא פחות מרעידת אדמה עבור בכר, שנאבק בימים אלה בקרב קשה על קדנציה נוספת. מצבו של בכר לא ברור, שכן תושבים רבים זועמים על העלאת הארנונה ועל המצב הקשה אליו נקלעה העיר תחת ניהולו.

גם פירון, כך מתברר, לא הייתה מרוצה מהצבתו של בכר בראש הרשימה שלהם, ובדקה עם מקורביה אפשרויות שונות להחליף את בכר.

אלא שבדרך היא חשפה מה היא באמת חושבת עליו, ומה חושבים על בכר שאר בכירי העירייה. בין ההקלטות השונות מוזכרים בדבריה גם סגני ראש העיר האחרים. כך למשל היא מתייחסת לשמועות שאומרות כי סגן ראש העיר יצחק דריקס צפוי להחליף את בכר – ואומרת כי דריקס מפיץ את השמועות על עצמו. בנוסף, היא מספרת לאחת הנשים שמשוחחות איתה כיצד בכר ואנשי לשכתו מזלזלים בסגנית ראש העיר אירנה גנין, ואמרה כי "הם לא מעריכים אותה וצוחקים עליה. הם אומרים שהיא בדיחה כי היא דואגת רק למשפחה שלה, אבל הם יודעים שהיא בכיס שלהם". על חבר המועצה שמעון ועקנין היא אומרת כי "הוא בושה לציבור". בהמשך גם המועמדים האחרים בבחירות לראשות העיר, בהם צביקה ברוט, אלי יריב ואורי בוסקילה, זוכים להתייחסות לא מחמיאה מצד פירון, אלא שהיא לא פוסלת שיתוף פעולה קואליציוני עמם לאחר הבחירות. שאר ההקלטות, כאמור, יפורסמו מדי שבוע בשבועות הקרובים.

בקלטת הראשונה שמובאת כאן היא נשמעת כשהיא מחווה את דעתה על חוסר יכולתו של בכר לשמש כראש העיר, ומתארת מה חושבים עליו גם ראש העיר לשעבר לחיאני ובני משפחתו. היא אף מציינת כי גם היום, לאחר שיצא מהכלא, לחיאני ממשיך לדבריה "להיות איש של התחום האפור. זה סם החיים שלו". בהקלטה אחרת היא נשמעת אומרת כי "בכר לא שווה כלום. באמת צריך שינוי", ואומרת כי בכר ירה לעצמו ברגל כשהסכים לקבל חשב מלווה לעירייה. לדבריה, יוסי בכר הסכים לקדם את תכנית האיחוד עם תל-אביב מסיבות לא ענייניות, וכי הוא לא יוכל להביא יותר מחמישה מנדטים.

פירון, חברת המועצה הוותיקה ביותר ואחת הדמויות האהודות בעיר, הכחישה בהתחלה לחלוטין שאמרה את הדברים: "לא אמרתי דברים כאלו לאף אחד ואפילו לא לבני משפחתי. אין בדברים האלו שום דבר ושום היגיון ולא אמרתי אותם מעולם. אני נפגשת עם הרבה אנשים, אבל אני יודעת שבשום מקרה ומצב לא אמרתי את הדברים האלו, בצורה כזאת או אחרת".

פירון הוסיפה כי "אני בחיים לא אמרתי את הדברים האלו ואני גם לא חושבת כך. בעוד שיש אנשים שראשות העיר אצלם זו אובססיה, אצלי זאת אופציה. 25 שנה שירתתי מתוכם 20 שנה בהתנדבות. לא הייתי הולכת עם אדם שאני לא הייתי חשה כלפיו הערכה". קוראי ניוזים מוזמנים לשמוע את הדברים ולהחליט בעצמכם.

עם חשיפת הדברים, לפני מספר ימים, פנתה מערכת "ניוזים מרכז" למטה יוסי בכר וביקשנו תגובה, עד עתה בחרו במטה שלא להגיב לדברים שנשמעים.

במידה ויוסי בכר ירצה להגיב, נביא את דבריו.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות