Uncategorized

אסף דעבול הציע להפחית את מחיר הארנונה – ראש העירייה וחברי הקואליציה סירבו

מסתבר שכבר בשנת 2016 העלה יו"ר האופוזיציה בראשון לציון, אסף דעבול, הצעה לשינוי שיטת מדידת הארנונה בעיר – מברוטו לנטו. לכל רשות מקומית ישנם תעריפי ארנונה שונים וכן אף שיטה שונה למדידת שטח הנכס – בשיטת הברוטו נכלל השטח החיצוני, בעוד שבשיטת הנטו רק קירות הפנים נמדדים. על רקע המחאה החברתית באותה תקופה וכתוצאה מהמצב הכלכלי והחברתי בישראל, הציע דעבול להיטיב עם תושבי העיר באמצעות הקלה משמעותית במחיר הארנונה.
עד כאן המצב נשמע חיובי – אלא שמתברר כי במהלך חודש אוגוסט 2016 ראש עיריית ראשון לציון התנגד והעלה בפני חברי המועצה את האפשרות להסיר את הצעתו של דעבול מסדר היום ולמנוע את הפחתת המחיר עבור התושבים. חברי הקואליציה הצביעו בעד להסיר את ההצעה מסדר היום ויחד עם ראש העיר דב צור מנעו כאמור את היוזמה של דעבול.
בכך ראשון לציון לא הצטרפה לרשימה ארוכה של ערים בישראל אשר מחשבות את הארנונה בנטו, זאת על מנת להיטיב עם התושבים. בין היתר ניתן למצוא ברשימה את חיפה, הרצליה, ירושלים, חולון, רמת גן, תל אביב ורחובות.
"לצערי הרב ראש העיר וחברי המועצה מהקואליציה החליטו להפנות עורף לתושבים ולדחות את הצעתי", התייחס אסף דעבול לנושא, "אני מתחייב להפחית את מחירי הארנונה ב-12% לאחר בחירתי לתפקיד ראש העיר. הסוגיה הכלכלית במדינת ישראל קשה ומורכבת – אני מתחייב להמשיך ולפעול למציאות הפתרונות ולהחזיר את ראשון לתושבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות