חינוך

נערכים לפתיחת שנת הלימודים תשע"ט בפתח תקווה

כ-45 מיליון שקלים הושקעו לאורך השנה בשיפוצי מבנים ואחזקה שוטפת. במסגרת שיפוצי הקיץ (שעלותם כ-16 מיליון ₪) התבצעו בין היתר:
שיפוץ כיתות ומסדרונות בבית ספר אורנים
שיפוץ כללי בבית ספר גורדון – קומה א'
שיפוץ חדרי המדרגות בבית ספר הוברמן והסבת כיתות לימוד לחללי לימוד מתקדמים
שיפוץ וצביעה של כיתות ממ"ד באגף הדרומי בבית ספר יד לבנים, הנגשת המבנה ושיפוץ שירותים במבנה הצפוני
שיפוץ כללי, כיתות ומסדרונות בבית ספר עין גנים בקומה א' כולל שיפוץ שירותים בקומתה קרקע
שיפוץ מגרש הספורט והצללה של המגרש בבית ספר פיק"א
שיפוץ חדרי לימוד בחטיבת אחד העם ורבר
ביצוע הצללה במגרש הספורט בחטיבת בן צבי
שיפוץ כללי בשתי קומות בחטיבת בן גוריון – שיפוץ כולל של המבנה פנים וחוץ
שיפוץ כללי בקומה הראשונה בחטיבת רשיש באגף הצפוני, כולל שיפוץ שירותים
הצללה של שטחי התכנסות ומשחק בחצר ומיזוג אולם הספורט בבית ספר קפלן
הצללת החצר בבית ספר אמיר

בנוסף, נבנה אולם התכנסות באולפנית ישורון, המכללה עברה למשכנה החדש ברחוב השחם וכך גם השירות הפסיכולוגי החינוכי שעבר למבצע דקל ועוד. במהלך השנה ייפתח אודיטוריום בתיכון בן גוריון ואודיטוריום בשש שנתי גולדה.
כיתות 21M – אנו מכשירים 10 כיתות לחללי למידה מתקדמים במסגרת פרויקט 21M בהיקף של כ-25 מיליון ₪.
למערכת החינוך נוספו אנשי חינוך חדשים, סייעות, גננות, מורים ואנשי הנהלה ומנהלה.
עד כה בכ-150 גני ילדים הונח דשא סינתטי, ביתר הגנים בהם יש חול, החול יעבור סינון וניקוי עד לתחילת שנה"ל. השנה יעבדו בגני הילדים בעיר שלושה גננים ולראשונה גם שני סייעים.
שינויים בהנהלה:
יפעת הירש ויסמן תחליף את נעמה בן יהודה בבית ספר שיפר, מאירה צבי -מאור תחליף את יוני אוריון בבית ספר אמיר, תמי סער תנהל את בית ספר עוזי חיטמן ותחליף את רונית חנצ'יס שפרשה לגמלאות, רוני שַאשה-קרס תנהל את בית ספר עין גנים במקום הדי רוזנטל שפרשה לגמלאות, חווה מתתיהו תנהל את בית ספר קפלן במקום מיקה נחושתן, יפעת גלרנטר תנהל את בית ספר מעלות חיים במקום אשרת יצחק, חני שטרן תנהל את אור חיה במקום נחמה דייטש ולאה גרוס מהוברמן עברה לתפקיד באגף הפיקוח במשרד החינוך ועדיין לא נבחרה לה מחליפה.
נועה גרומן שהייתה סגנית בתיכון ישורון תנהל את תיכון ישורון ותחליף את ריקי אורן , ניצן ברגר יחליף את הרב חגי גרוס שיצא באמצע שנה"ל לתפקיד במשרד החינוך ומילא את מקומו הרב אמיר ספוקויני כראש ישיבת בכפר גנים, רחל בראל המשמשת כסגנית תיכון יצחק שמיר תשמש כמנהלת חטיבת יצחק שמיר (חטיבה צומחת, בה יש השנה רק שלוש כיתות בשכבת ז'), יעל בצלאל תנהל את שש שנתי אחד העם במקום ענת ארנון שסיימה את תפקידה, סיגלית לוי ששימשה כסגנית בחטיבת ברנר תחליף את ישראלה ארליך שפרשה לגמלאות ותנהל את החטיבה, קרן סנדק מונתה לניהול חטיבת פיינברג במקום סמדר נחמיאס שקיבלה מינוי לניהול חטיבה עצמאית בהרצליה. בחטיבת רבין (חינוך מיוחד) פרשה המנהלת דיתה בר ישראל לגמלאות, נכון לרגע כתיבת שורות אלה טרם נבחר/ה מחליף/ה.
במהלך הקיץ התקיימו ימי עיון והערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים למנהלים/ות, למורים ולמורות, לגננים ולגננות, לסייעים ולסייעות, לאבות הבית ולאנשי האבטחה.

ביום שלישי ה-21.8 בין השעות 18:00-15:00 יפתח חדר מצב לשאלות הורים לילדי גן ובית ספר. מנהלי האגפים הרלוונטיים ישיבו לשיחות התושבים ויתנו מענה לשאלות דחופות שהתעוררו. ניתן לפנות לחדר המצב במועד המצוין בטלפון (רב קווי) 03-9146626 או למייל pt2018@ptikva.org.il שיפתח יום קודם, החל מה 20.8.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות