ראשון לציון

לחמנייה עם נקניקייה – בחוץ; לחמנייה מקמח מלא עם סלט – בפנים

דגש נוסף שהעירייה פירטה לגביו הוא רמת המחירים של המוצרים שימכרו בקפיטריה. בקבוק מים מינרלים 500 מ"ל יעלה 3 ₪ בלבד, יוגורט ללא סוכר יעלה 4.5 ₪, סלט 15 ₪ וכריכים עשרה שקלים בלבד.
יש לציין כי במקומות בהם לא תפעל קפיטריה, תוצבנה מכונות שתייה ומזון, כאמור בכפוף לאותם דגשים ותנאים של ערכים תזונתיים ורמות מחיר. המכונות וסביבתן תהיינה נקיות מכל פרסומת מסחרית ועל הספק לוודא כי הסימון התזונתי והאנרגטי יהיה גלוי ונגיש לרוכשים לפני הרכישה.
כמובן שהודגש במכרז אילו מזונות אסורים למכירה, ביניהם מזונות מטוגנים ועשירים בשומן כמו צ'יפס, בורקס, מלאווח, נקניקיות ועוד. גם באשר לשתייה, קיים אסור למכור שתייה מתוקה ומשקאות אנרגיה. בנוסף, בתי ספר בהם יפתחו הקפיטריות יקבלו ריהוט חדיש המותאם לשימוש בקפיטריות, שולחנות חדישים וכסאות צבעוניים שיתרמו לאווירה נעימה וססגונית בקפיטריה.
מנכ"ל העירייה, חיים גליק, הוסיף כי עריכת המכרז וההקפדה על פרטים אלו הן בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד החינוך וחלק מתהליך חינוכי בריאותי לקיום אורח חיים בריא. "בריאותם וחינוכם של ילדי העיר נמצאים בצמרת סדרי העדיפויות שלנו. אנו נפקח ונלווה את תהליך כניסת הספק בשיתוף צוותי ההוראה ומקווים לשיתוף הפעולה של ההורים".

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות