ראשון לציון

הסדר חנייה חדש בבית העלמין הישן בשכונת גני אסתר

בית העלמין הישן ממוקם מזה כ-30 שנים בשכונת גני אסתר, והוא מקום מנוחתם האחרונה של אלפים מתושבי העיר ושל חללי צה"ל הקבורים בחלקה הצבאית. בית העלמין מתרחב משנה לשנה ומצוקתם של התושבים מחריפה.
מתוך הבנה ורגישות למבקרי בית העלמין הפוקדים את המקום בנסיבות מצערות, עיריית ראשון לציון הנחתה את החברה לבטחון לנהל הסברה במקביל לאכיפה. כמו כן חודשו הסימונים והשילוט על מנת שיהיו ברורים ככל הניתן לנהגים. אולם, כל פעילויות אלו לא הצליחו לשנות את המציאות שפוגמת באיכות חיי התושבים, בין היתר מכיוון שמטבע הדברים, בהלוויות ואזכרות, מדובר במבקרים רבים מחוץ לעיר שלא מכירים את מדיניות האכיפה באזור. כאמור, עתה משוכנעים בעירייה שהפתרון שהושג ישביע את רצון כל הצדדים. השבוע צפויה החברה לבטחון לקיים סיור בשיתוף חברת קדישא באזור במסגרתו יוחלט על התקנת ומיקום שלטי ההכוונה החדשים בסביבת בית העלמין.
מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, אמר: "אחרי לא מעט שנים בהן נתקלנו בקשיים, אנו שמחים על הפתרון שנמצא וישפר דרמטית את איכות חייהם של התושבים הגרים בסמוך לבית העלמין, ושל המבקרים בבית העלמין שלא יאלצו להסתובב זמן רב באיתור חניה ולחשוש מקבלת דו"חות. אנו מודים למנכ"ל חברה קדישא- ישראל הורוביץ, על שיתוף הפעולה שלו והנכונות לסייע ועל כך ששם את טובת הציבור לפני הכל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות