רמת גן

ממשיכים במהפכת התזונה הבריאה בעיר

הצטרפותה של עיריית רמת גן לאמנת מילאנו מסמלת הצהרת כוונות עתידית של מחלקת הבריאות הפועלת בעיר, ומבטאת את הפעילות הנרחבת המתבצעת לאורך כל השנה לקידום תזונה ואורח חיים בריא. זאת, בין היתר, על ידי העברת תכנים בנושא בגנים ובבתי הספר וקיום אירועים סביבתיים מגוונים.
בין שלל תכניות לקידום הבריאות הפועלות בעיר ניתן למצוא את "התוכנית לתזונה נבונה וקידום בריאות", הפועלת במועדוניות הילדים והנוער ומיועדת לגילאי 13-6. במסגרת התוכנית מתקיימות פעילויות שונות לילדים בנושאי תזונה ואורח חיים בריא, ובמקביל מתבצעות הדרכות והשתלמויות בתחום עבור צוות החינוך. תכנית נוספת, תחת הכותרת "כל אחד יכול, כל אחד מצליח", מאפשרת לתלמידי השכבות הבוגרות בעיר לשמש כ"נאמני בריאות" ולהפיץ ידע בנושא אורח חיים לשכבות הנמוכות יותר.
גם עובדי העירייה משמשים "נאמני בריאות", עוברים הכשרה מקצועית בתחום אורח חיים בריא ומנחילים את הידע, במטרה ליצור תהליכי שינוי משמעותיים בקרב העובדים.
לצד התוכניות השונות מתקיימות לאורך כל השנה פעילויות ואירועים רבים בעיר, שמעודדים אורח חיים בריא ותזונה נכונה. רק לפני שבועות מספר נערך בעיר פסטיבל הבריאות המסורתי, בסימן כוח הצבע ובמטרה לקדם אכילת ירקות ופירות בחמישה צבעים. במסגרת הפסטיבל הססגוני, שמשך אליו אלפי תושבים, ניתנו טיפולים אלטרנטיביים, הוקם "מתחם הורות" עם סדנאות ליווי התפתחותי לתינוקות ומתן ייעוצי שינה, נערכו סדנאות החייאה ופעילויות נוספות בתחום הרפואה, לרבות מתן מידע אודות השירותים הרפואיים השונים הניתנים לתושבי העיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות