Uncategorized

עוד מכה לקואליציית דב צור: קרן דנה ג'דה, במהלך דרמטי התפטרה מהקואליציה והודיעה על הצטרפותה לרשימתו של דורון אוזן

על ההצטרפות לדורון אוזן היא אומרת:"את דורון אני מכירה מהעבודה המשותפת שלנו בעירייה. כמי שרואה מקרוב את העשייה הנרחבת שלו למען תושבי העיר אני משוכנעת שדורון הוא מה שהעיר צריכה. העיר שלנו צריכה מנהיגות חדשה ורעננה שתשמור על האינטרסים של כלל תושבי העיר, עם ניסיון מוכח של עשייה. בעשור האחרון כמחזיק תיק הצעירים והנוער דורון עשה מהפכה – בתחום הדיור, בתחום הנוער, בתחום הסטודנטים, ההורים הצעירים והרשימה עוד ארוכה. הגיע הזמן שהעשייה הענפה שאפיינה תחום זה תבוא לידי ביטוי בכל תחומי החיים בעיר. אני מאמינה שעם הנחישות של דורון והרצון האמתי שלו לקום ולשנות לטובת התושבים, נצליח יחד להוביל פרויקטים משמעותיים בחינוך ובחינוך הבלתי פורמלי, בפיתוח תשתיות, בתחבורה, בשדרוג השכונות הוותיקות, בהשקעה בתושבים הוותיקים ובכל תחומי החיים לרווחת כלל תושבי העיר. לתושבי ראשון לציון מגיע יותר- הרבה יותר! אני קוראת לכם להצטרף אלינו ויחד נהפוך את ראשון לציון למקום שטוב לחיות בו ולגדל את ילדינו".

דורון אוזן, המועמד לראשות העיר, שאליו הצטרפה דנה ג'דה היום אמר: "אני מברך את קרן על הצטרפותה. קרן, עשייתה, ניסיונה הרחב וההצלחות הרבות שראינו בהובלתה בחמש השנים האחרונות מביאות לידי ביטוי את הרוח החדשה שהעיר כה זקוקה לה. אני סמוך ובטוח שיחד ניישם את תכנית העבודה שלי לעתיד טוב יותר לראשון לציון ונוביל למימוש הפוטנציאל הכה גדול של העיר".

מי שביקר לאחרונה במטה של אוזן לא יכל להתעלם מנוכחות נשית חזקה ביותר. מנהלת המטה ובעלות תפקידים רבות אשר מובילות את המערכה. קרן מהווה לכך חיזוק נוסף. דורון אוזן:"אני רואה חשיבות גדולה בקידומן של נשים לתפקידים. בצוות שלי יש המון נשים ותמיד הן ייקחו חלק פעיל. אני מאמין כי העיר כולה תצא מורווחת אם יותר ויותר נשים ישתלבו בהנהגה המקומית".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות